خبرگزاری کار ایران

عضو کمیته فنی و مهندسی انجمن حمایت از بیماران کلیوی زنجان:

مرحله نازک کاری پروژه انجمن کلیوی زنجان ۱۵ درصد پیشرفت دارد

asdasd
کد خبر : ۱۹۲۶۵۲

همیاران نوعدوست انجمن کلیوی زنجان بر رفع موانع در مقابل پیشرفت روزافزون بیماری‌های کلیوی اهتمام دارند و کمک‌های خیرین، به ساخت پروژه تخصصی انجمن کلیوی زنجان حرکت می‌دهد.

عضو کمیته فنی و مهندسی انجمن حمایت از بیماران کلیوی زنجان گفت: پروژه تخصصی «آموزشی، پیشگیری و تحقیقاتی» انجمن کلیوی زنجان، نقطه عطفی در پیشگیری از پیشرفت بیماری‌های کلیوی است و این پروژه منطقه شمال غرب کشور را تحت پوشش قرار می‌دهد.

به گزارش ایلنا از زنجان، مجید حدیدیان مقدم همدلی و همراهی نیکوکاران زنجانی را در اتمام این ساختمان غیرقابل توصیف عنوان کرد و افزود: همیاران نوعدوست انجمن کلیوی زنجان بر رفع موانع در مقابل پیشرفت روزافزون بیماری‌های کلیوی اهتمام دارند و کمک‌های خیرین، به ساخت پروژه تخصصی انجمن کلیوی زنجان حرکت می‌دهد و فقط موانع فورس ماژور از قبیل شرایط نامناسب جوی، ساخت این پروژه را می‌تواند متوقف سازد.

وی استمرار کمک‌های خیّرین در راستای کمک به حفظ سلامت عموم مردم را خواستار شد و اظهار داشت: کمک‌های مالی خیّرین برای پایان دادن به این پروژه ادامه دارد و آنان با تامین مصالح ساختمانی تلاش دارند تا دغدغه مردم را در زمینه بیماری‌های کلیوی کاهش دهند و امید داریم تا این کمک‌ها به ثمر برسد و در مدت زمان ۶ ماه این پروژه تکمیل شود.

حدیدیان مقدم با اشاره به اینکه دفتر انجمن کلیوی زنجان در تیر ماه امسال در محل آزادگان استقرار یافت، این پروژه را ضرورتی برای پیشگیری از افزایش بیماری‌های کلیوی دانست و ادامه داد: با اجرای برنامه‌ها و ایجاد کارگروه‌های جدید در دانشگاه‌ها و مدارس آموزش و پرورش، پیشگیری از دوران دبستان آغاز می‌شود تا با گذشت زمان از پیشرفت بیماری‌های کلیوی جلوگیری شود.

این عضو انجمن کلیوی زنجان تاکید کرد: اهداف پیشگیرانه انجمن کلیوی زنجان با ساخت پروژه تخصصی، جهت گیری‌های بهتر و مناسب تری به خود می‌گیرد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: پروژه تخصصی «آموزشی، پیشگیری و تحقیقاتی» انجمن کلیوی زنجان، نقطه عطفی در پیشگیری از پیشرفت بیماری‌های کلیوی است و این پروژه منطقه شمالغرب کشور را تحت پوشش قرار می‌دهد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز