خبرگزاری کار ایران

مدیر کل حمل و نقل و پایانه‌های استان زنجان خبر داد:

آمادگی حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان برای خدمت رسانی به مسافران

asdasd
کد خبر : ۱۹۱۰۶۰

با توجه به تاکید استاندار و ریاست ستاد اجرایی خدمات سفر استان زنجان مقرر شد به جهت بستر سازی و ارائه خدمات به مسافران، اقدات و تدابیر لازم توسط اعضاء کمیته حمل ونقل ستاد هماهنگی خدمات سفر در نظر گرفته شود.

مسئول کمیته خدمات حمل و نقل ستاد اجرایی خدمات سفر استان زنجان گفت: در جلسات متعددی که با مدیران شرکت‌های حمل و نقل مسافر برگزار شده است، توقف اتوبوس‌ها در وقت شرعی نماز برای اقامه این فریضه الهی در مجتمع‌های خدماتی – رفاهی بین راهی برای پاسداری از ارزش‌های اسلامی مورد تاکید قرار گرفته است.

به گزارش ایلنا از زنجان، علی رحمتی مدیر کل حمل و نقل و پایانه‌های استان زنجان، امروز با اعلام این خبر گفت: مرحله دوم سفرهای تابستانی از پنجم مرداد ماه آغاز شد و تا هفتم مهر ماه نیز ادامه می‌یابد و علیرغم تقارن سفرهای تابستانی با ماه مبارک رمضان این اداره کل با همکاری انجمن‌های صنفی شرکت‌ها و رانندگان و همچنین شرکتهای حمل ونقل ضمن تجهیز ۱۸۵ اتوبوس ۱۵۵ مینی بوس و۵۷۳ سواری کرایه خدمات ویژه‌ای را برای مسافرین تابستانی پیش بینی کرده است.

مسئول کمیته خدمات حمل ونقل ستاد اجرایی خدمات سفر استان زنجان تصریح کرد: با توجه به تاکید استاندار و ریاست ستاد اجرایی خدمات سفر استان زنجان مقرر شد به جهت بستر سازی و ارائه خدمات به مسافران، اقدات و تدابیر لازم توسط اعضاء کمیته حمل ونقل ستاد هماهنگی خدمات سفر در نظر گرفته شود.

وی اطلاع رسانی به همه دستگاه‌های اجرایی مرتبط، مسافران و همچنین هماهنگی جهت استقرار گشت‌های اورژانس جاده‌ای و هلال احمر و همچنین پایگاه‌های امداد خودرو و گشت‌های پلیس راه در محورهای که بالا‌ترین سهم تردد را در سفر‌ها به خود اختصاص می‌دهند را از جمله اقدامات کمیته حمل ونقل ستاد هماهنگی خدمات سفر بر شمرد.

مدیر کل حمل و نقل و پایانه‌های استان زنجان، بررسی نقاط حادثه خیز، تجهیز و رفع نقص دوربین‌های سیار مورد استفاده پلیس راه و فعال سازی دوربین‌های ثابت ثبت سرعت، فراخوانی اتوبوس‌های اسکانیا برای بازبینی و رفع نواقص، هماهنگی به منظور صدور صورت وضعیت برای کلیه ناوگان در حال تردد، نظارت و بازرسی ناوگان توسط بازرسان فنی و بازدید از مجتمع‌های خدماتی – رفاهی و مساجد بین راهی را از دیگر وظایف این اداره کل و کمیته هماهنگی خدمات سفر عنوان کرد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: در جلسات متعددی که با مدیران شرکت‌های حمل ونقل مسافر برگزار شده است توقف اتوبوس‌ها در وقت شرعی نماز برای اقامه این فریضه الهی در مجتمع‌های خدماتی – رفاهی بین راهی برای پاسداری از ارزش‌های اسلامی مورد تاکید قرار گرفته است.

در این خصوص استاندار و ریاست ستاد اجرائی خدمات سفر استان زنجان طی حکمی آقای علی رحمتی مدیر کل حمل ونقل و پایانه‌های استان زنجان را بعنوان مسئول کمیته خدمات حمل ونقل ستاد اجرائی خدمات سفر استان زنجان منصوب کرده‌اند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز