خبرگزاری کار ایران

مدیر خانه مطبوعات استان زنجان خبر داد:

مراسم روز خبرنگار باشکوه‌تر از سال‌های قبل برگزارمی‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۹۱۰۴۸

مراسم بزرگداشت روز خبرنگار، سال‌جاری به یاد بزرگان جامعه مطبوعاتی زنجان از جمله مرحوم کریم زعفری و صمد سعادتی خمسه برگزار می شود و در این مراسم از ده نفر پیشکسوت عرصه مطبوعات محلی زنجان نیز تقدیر خواهد شد.

مدیر خانه مطبوعات استان زنجان گفت: مراسم روز خبرنگار باشکوهتراز سال‌های قبل در استان زنجان برگزارمی شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، مسعود الماسی، امروز شنبه با اعلام این خبر به خبرنگار ایلنا در زنجان گفت: در سال جاری که از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی، سال اقتصاد و فرهنگ نامیده شده است بایستی نگاه جدی به ویژه به مطبوعات به عنوان یکی از ارکان مهم فرهنگ داشته باشیم که در این راستا مسئولان استانی بخصوص مدیران فرهنگی وظیفه بسیار خطیر و مهمی دارند.

الماسی با بیان اینکه در سال جاری مراسم روز خبرنگار باشکوه‌تر از سال‌های قبل در استان زنجان برگزار می‌شود، گفت: متاسفانه در سالهای گذشته شان و جایگاه خبرنگاران حفظ نمی شد و مسئوولان بیشتر دنبال اهداف خود بودند و نه انعکاس اخبار واقعی، از همین رو در روز ۱۷ مرداد سالجاری شاهد برگزاری مراسم شایسته ای در سالروز شهادت " شهید صارمی " در جهت تکریم و تقدیر از اهالی عرصه رسانه وقلم در استان زنجان خواهیم بود.

مدیر خانه مطبوعات استان زنجان در ادامه با تاکید بر نقش مطبوعات و رسانه ها در شفاف سازی عملکرد مسئولین و ارتقاء فرهنگی ومعنوی جامعه تصریح کرد: مراسم بزرگداشت روز خبرنگار سال جاری به یاد بزرگان جامعه مطبوعاتی زنجان از جمله مرحوم کریم زعفری و صمد سعادتی خمسه برگزار می شود و در این مراسم از ده نفر پیشکسوت عرصه مطبوعات محلی زنجان تقدیر می شود.

وی همچنین درزمینه ملاک‌های مهم در انتخاب خبرنگاران منتخب استان گفت: فعال بودن، انتشار منظم و مستمر نشریات یکی از آیتم های مهم در این خصوص بوده است.

الماسی در بخشی از سخنان خود، با اشاره به اینکه خبرنگاران فعال بدون قرار دادن هرگونه سمت وسوی سیاسی در زنجان مورد تقدیر وتجلیل قرار خواهند گرفت, تاکید کرد: اساس کار اعضای شورای مرکزی خانه مطبوعات استان زنجان، دراین راستا ارتقاء وضعیت معیشتی واقتصادی خبرنگاران, توجه به آموزش و حرفه ای سازی و همچنین رعایت اخلاق رسانه ای در مطبوعات ورسانه های استان زنجان است که در این خصوص دست دوستی و تعامل را به سوی تمامی نهادهای دولتی و انجمنهای بخش خصوصی دراز و از آنها دراین راه استمداد می طلبیم.

مدیر خانه مطبوعات استان زنجان, با اشاره به اینکه در مراسم پاسداشت روز خبرنگار سالجاری, علاوه بر اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان, شهرداری وشورای شهر, صدا وسیمای مرکز زنجان نیز مشارکت خواهند داشت, گفت: میهمان ویژه این مراسم در زنجان حکیمی پور " عضو شورای شهر تهران ", محرابی " مدیر کل مطبوعات و خبرگزاری های وزارت ارشاد " در زنجان خواهند بود.

مدیر خانه مطبوعات استان زنجان, با اشاره به حضور مسئولین استانی در مراسم باشکوه روز خبرنگار در زنجان, گفت: آیت الله علی خاتمی, نماینده ولی فقیه در استان وامام جمعه زنجان, جمشید انصاری, استاندار زنجان نیز در این مراسم سخنرانی خواهند کرد.

الماسی در پایان افزود: در این مراسم از متولیان دکه ها وموزعین مطبوعاتی زنجان و همچنین از ۶نفر از مدیران دولتی و بخش خصوصی دوستدار رسانه ومطبوعات نیز در این مراسم تقدیرو تجلیل خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز