خبرگزاری کار ایران

مدیر کل آموزش و پرورش زنجان در نشست صاحب نظران با مسئولین عنوان کرد:

هدف آموزش و پرورش فقط کنکور نیست بلکه پرورش فکرهای خلاق است

asdasd
کد خبر : ۱۸۹۸۶۰

جلسه هم اندیشی مسئولین آموزش و پرورش استان با جمعی از نخبگان و صاحب نظران آموزش و پرورش ناحیه یک برای اولین بار در مرکز رفاهی آموزشی فرهنگیان برگزار شد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان گفت: با تشکیل اتاق فکر و استفاده از ایده‌های نخبگان و صاحب نظران می توان به اهداف کلان آموزش و پرورش دست یافت.

به گزارش ایلنا از زنجان، مرتضی تمجیدی د ر این جلسه ضمن ابراز خرسندی از تشکیل چنین جلساتی اظهار داشت: استفاده از نظرات و توانمندی های نخبگان و صاحب نظران از برنامه های دولت یازدهم و وزیر آموزش و پرورش است.

تمجیدی با اشاره به اهداف آموزش و پرورش تاکید کرد: هدف آموزش و پرورش فقط کنکور نیست بلکه پرورش فکرهای خلاق است.

وی استفاده از نظرات نخبگان را اولویت کاری دستگاه متبوع دانسته و ابراز داشت: با تشکیل اتاق فکر و استفاده از ایده های نخبگان و صاحب نظران می توان به اهداف کلان آموزش و پرورش دست یافت.

یعقوبعلی عبادی، مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک زنجان، در این جلسه ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات ابراز داشت: ماه رمضان ماه خودسازی و تقرب به خداست و رفتار و کردار انسان نیز باید مطابق با روزهای ماه مبارک رمضان باشد.

وی در خصوص برگزاری این نشست گفت: در مسائل مربوط به آموزش و پرورش و عملیاتی کردن برنامه های آن بایستی از نظرات و پیشنهادات صاحب نظران و نخبگان در آموزش و پرورش استفاده کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز