خبرگزاری کار ایران

در آستانه روز جهانی قدس صادر شد؛

بیانیه شهرداری زنجان به مناسبت روز جهانی قدس

asdasd
کد خبر : ۱۸۸۴۲۵

روز جهانی قدس، روز فریاد رهایی فلسطین از چنگال صهیونیست‌های غارتگر، روز مقابله مستضعفین با مستکبرین است.

روز قدس، میراثگران‌بهای بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی و نشانی از عمق دور اندیشی و هوشمندی امام خمینی(ره) است که بیانگر اعتقاد و پایبندی‌اش به اندیشه وحدت و انسجام اسلامی مقابل زورگویان عرصه جهانی است.

به گزارش ایلنا از زنجان، صهیونیست غاصب باید بداند حکومت اسلامی و به ویژه مردم شریف و انقلابی ایران همواره از حقوق به‌حق ملت فلسطین حمایت کرده و غده سرطانی اسرائیل غاصب را محکوم می‌کند. امسال اهمیت گرامیداشت روز قدس بیشتر از همیشه است و جهان اسلام و مجامع اسلامی باید قدرتمندانه‌تر از سال‌های قبل به یاری مردم مقاوم فلسطین بشتابند.

حضور یکپارچه امت اسلامی و سایر ملت‌های آزاده و حق طلب در راهپیمایی روز جهانی قدس نشان خواهد داد که جامعه جعلی و موزاییکی اسراییل به سرعت به پایان خود نزدیک می‌شود و با رنگ باختن رؤیای خاورمیانه بزرگ و تئوری شیطانی «اسرائیل از نیل تا فرات» دشمنان اسلام در آینده‌ای نه چندان دور بایستی تماشاگر محض «احیای فلسطین از بحر تا نهر» شوند.

ما کارکنان شهرداری زنجان در آستانه روز جهانی قدس، جنایت اشغالگران و حامیان غربی آنان را از حوادثاخیر غزه محکوم کرده و یک بار دیگر ضمن تجدید عهد و پیمان با آرمان‌های بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی(ره) و با پیروی از رهبر معظم انقلاب اسلامی در روز جمعه، همگام با مردم خداجوی ایران اسلامی در راهپیمایی باشکوه روز قدس شرکت کرده و با مشت‌های گره کرده شعار «مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل» سر داده و از آحاد مردم همیشه در صحنه و روزه‌دار دعوت می‌‌کنیم با حضور قدرتمند خود در راهپیمائی روز جهانی قدس شرکت کرده و لرزه بر اندام پوشالی آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی بیاندازند و موجب دلگرمی و قوت قلب مردم مظلوم و مبارزان فلسطینی باشند.

روز جمعه، جای جای میهن اسلامی جلوه‌گاه وحدت و یکپارچگی ایرانیان غیور و غیرتمند برای حمایت از ملت فلسطین و تحقق آرمان آزادی قدس شریف خواهد شد و این پیام را به جهانیان بویژه جبهه استکبار و صهیونیسم بین‌الملل و دشمنان اسلام عزیز ابلاغ خواهد کرد که ملت ایران با درک اهمیت عمق راهبردی انقلاب اسلامی در منطقه و جهان امروز، هیچگاه از فلسطین بعنوان مسأله اول جهان اسلام و نیز مسأله حیاتی جامعه عدالت‌خواه و صلح طلب غفلت نخواهد کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز