خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل شرکت گاز استان زنجان خبر داد:

در گاز رسانی به شهرهای استان بالا‌تر از نرم ۶/۹۵ درصدی کشور قرار داریم

asdasd
کد خبر : ۱۸۶۶۸۸

مدیر عامل شرکت گاز استان زنجان، گفت: با اجرای بیش از ۵۴۸ کیلومتر خطوط انتقال گاز، ۴ هزار و ۱۴۶ کیلومتر شبکه‌های تغذیه و توزیع گاز و نصب ۱۳۶ هزار و ۳۱۱ علمک در مسیر خدمت به هموطنان خود، گام برمی داریم.

مدیر عامل شرکت گاز استان زنجان، گفت: در حال حاضر عملیات گازرسانی به ۲ شهر زرین رود و نور بهار و ۸۶ روستای دیگر استان در دست اقدام است.
به گزارش ایلنا از زنجان، سید سعید عسگریان با مطلوب ارزیابی کردن توزیع گاز به عنوان سوخت پاک و در دسترس بر توسعه گاز رسانی با هدف توزیع برابر در همه شهرستان‌های استان تاکید کرد و گفت: در حال حاضر با بهره‌مندی ۷/۹۸ درصد جمعیت شهری، نسبت به میانگین کشوری پیشتاز هستیم.

وی همچنین از بهره‌مندی ۵/۴۶ درصدی جمعیت روستایی این استان از نعمت گاز طبیعی خبر داد و اظهار داشت: در بخش گاز رسانی به روستا‌ها نیز، نرم کشور ۵/۶۶ درصد است که با فراهم کردن زیر ساخت‌های لازم در سطح استان و با برنامه ریزی دقیق؛ تلاش می‌کنیم در این بخش نیز به نرم کشوری برسیم.

مدیر عامل شرکت گاز استان زنجان ارائه هر چه بهتر خدمات به مشترکان گاز طبیعی را از افتخارات و مهم‌ترین وظایف شرکت گاز استان زنجان دانست و با اعلام اینکه به برکت جمهوری اسلامی ایران و همت و تلاش شبانه‌روزی کارکنان این شرکت هم اکنون با بهره‌مندی ۱۹ شهر از ۲۱ شهر استان و ۲۲۲ روستا از ۹۰۸ روستاهای دارای سکنه استان گام‌های موثری در اجرای طرح‌های گاز رسانی به شهر‌ها و روستاهای استان برداشته شده است اظهار داشت: در حال حاضر عملیات گازرسانی به ۲ شهر زرین رود و نور بهار و ۸۶ روستای دیگر استان در دست اقدام است.

عسگریان نرخ کل خانوارهای شهری و روستائی بهره‌مند از گاز استان را ۷۹.۶ درصد اعلام کرد و گفت: با اجرای بیش از ۵۴۸ کیلومتر خطوط انتقال گاز، ۴ هزار و ۱۴۶ کیلومتر شبکه‌های تغذیه و توزیع گاز و نصب ۱۳۶ هزار و ۳۱۱ علمک در مسیر خدمت به هموطنان خود، گام برمی داریم.

وی با بیان اینکه مهم‌ترین شیوه برای تامین و توزیع عادلانه گاز طبیعی، مصرف درست و بهینه از این نعمت الهی و رعایت اصول ایمنی در مصرف آن است، اعلام داشت: در حال حاضر تعداد مشترکین خانگی استان زنجان بیش از ۲۲۴ هزار و ۴۳۰ مشترک، مشترکین تجاری ۱۶ هزار و ۱۹۳ مشترک و تعداد مشترکین عمده و صنعتی نیز در این استان ۷۷۹ واحد است.

عسگریان در پایان با اشاره به اهمیت و الزام رفتارهای اصلاح مصرف در جامعه ابراز داشت: همگام با هموطنان قدم در راهی گذارده‌ایم که مقصد آن صیانت از منابع ملی کمک به معیشت خانواده، پویایی و شکوفایی اقتصادی و توسعه پایدار ایران اسلامی است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز