خبرگزاری کار ایران

مربی تیم فوتبال شهرداری آببر شهرستان طارم در استان زنجان خبرداد:

شهرداری آببر قهرمان رقابت‌های ۴ جانبه فوتبال شد

asdasd
کد خبر : ۱۸۳۰۶۹

در مسابقات ۴ جانبه فوتبال یادواره زنده یاد «حسن احمدی» که در طارم برگزار شد، تیم شهرداری آببر عنوان قهرمانی را کسب کرد.

مربی تیم فوتبال شهرداری آببر شهرستان طارم در استان زنجان گفت: در بازی فینال این رقابت‌ها شهرداری آببر با نتیجه ۲ بر صفر شهرداری زنجان را شکست داد تا تیم میزبان قهرمان این دوره از رقابت‌ها باشد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان علی احمدی، مربی تیم فوتبال شهرداری آببر با اعلام این خبر گفت: این رقابت‌ها با حضور تیم‌های پرسپولیس رشت، شهرداری زنجان، پارس خلیج خودروی تهران و نیز شهرداری آببر برگزار شد.

به گفته وی، در این رقابت‌ها شهرداری زنجان و پرسپولیس رشت با هم دیدار کردند که در ‌‌نهایت در ضربات پنالتی شهرداری زنجان به فینال رقابت‌ها راه یابد.

وی با اعلام اینکه شهرداری آببر نیز با نتیجه ۴ بر دو پرسپولس رشت را از پیش رو برداشت، عنوان کرد: در بازی فینال این رقابت‌ها شهرداری آببر با نتیجه ۲ بر صفر شهرداری زنجان را شکست داد تا تیم میزبان قهرمان این دوره از رقابت‌ها باشد.

احمدی در پایان، با بیان اینکه این رقابت‌ها با حمایت شهرداری آببر برگزار شد، برگزاری چنین رقابتهایی را در بالا بردن سطح کیفی فوتبال طارم موثر دانست.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز