خبرگزاری کار ایران

استاندار زنجان:

خرمدره رتبه آخر شهرستان های استان زنجان از لحاظ درآمد سرانه است

asdasd
کد خبر : ۱۸۱۴۰۰

این شهرستان رتبه سوم جمعیتی را در استان دارا است ولی از لحاظ درآمد سرانه در رتبه آخر قرار دارد.

استاندار زنجان با اشاره به یکی از مشکلات اصلی شهرستان خرمدره گفت: این شهرستان رتبه سوم جمعیتی را در استان دارا است ولی از لحاظ درآمد سرانه در رتبه آخر قرار دارد.

به گزارش خبرنگا رایلنا از زنجان, جمشید انصاری در جمع اعضای شورای اسلامی شهر خرمدره، با بیان این که مردم باید به این موضوع توجه داشته باشند که هزینه زندگی در شهر را بپردازند، اظهار داشت: نباید روزمرگی بر کارها و اقدامات مدیران سایه افکند.

انصاری در ادامه سخنان خود اجرای طرح های ماندگار را از جمله کارهای اصلی شورای اسلامی دانست.

استاندار زنجان در خلال سفر یکروزه به شهرستان خرمدره در جمع اعضای شورای اسلامی شهر خرمدره ارتقاء بخش خدمات را از جمله کارهای مهم و اصلی توسعه شهر خرمدره قلمداد نمود و گفت: با توسعه بخش خدمات نه تنها رضایت عمومی مردم جلب خواهد شد بلکه زمینه ایجاد فرصت های شغلی مهیا می شود

مقام عالی استان با بیان اینکه ۵۰ درصد اقتصاد کشور مبتنی بر بخش خدمات است گفت: توسعه بخش خدمات زمینه ساز اصلی توسعه و تبدیل چهره شهری در مناطق می باشد.

انصاری یکی از مشکلات اصلی شهر خرمدره را درآمد سرانه کم این شهرستان اعلام داشت و گفت: شهرستان خرمدره رتبه سوم جمعیتی را در استان دارا است ولی از لحاظ درآمد سرانه در رتبه آخر قرار دارد.

وی یکی از دلایل این وضعیت را نپرداختن عوارض شهروندان عنوان نمود و گفت: مردم باید به این موضوع توجه داشته باشند که هزینه زندگی در شهر را بپردازند.

گفتنی است بدهی کلان شهرداری به پیمانکاران، پروژه های نیمه تمام، آسفالت نامناسب شهر خرمدره، عدم اجراء طرح تفضیلی و عبور لوله گاز سراسر از شهر خرمدره از مشکلات مطرح شده اعضاء شورای اسلامی شهر خرمدره بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز