خبرگزاری کار ایران

فرماندهی نیروی انتظامی استان زنجان:

استان زنجان درسه ماهه نخست سالجاری جزو امن ترین استانها بود

asdasd
کد خبر : ۱۸۱۰۶۸

استان زنجان در حوزه کشف سرقتهای خرد, انواع کشفیات و کیف قاپی وانهدام باندهای مواد مختلف مخدر ومعضلات اجتماعی با اجرایی طرحهایی دراین خصوص استانی با موفقیت مطلوب بوده است.

فرماندهی نیروی انتظامی استان زنجان گفت: ایجاد مراکز ترک اعتیاد واحداثاردوگاههای ترک اعتیاد در بحثدرمان معتادان دارای اهمیت اساسی در جامعه است.

به گزارش خبرنگا رایلنا ا زنجان, سردار علیرضا صالحی امروز شنبه(۷تیر) در جمع خبرنگاران با اشاره با ارائه گزارش از عملکرد سه ماهه سالجاری در مقایسه با سال گذشته در استان, گفت: استان زنجان درسه ماهه نخست سالجاری جزو امن ترین استانها بوده است.

سردار صالحی با بیان اینکه استان زنجان در بحثمواد مخدر در بین استانهای کشور جزو پاکترین استانهاست, تصریح کرد: استان زنجان در حوزه کشف سرقتهای خرد, انواع کشفیات و کیف قاپی وانهدام باندهای مواد مختلف مخدر ومعضلات اجتماعی با اجرایی طرحهایی در این خصوص استانی با موفقیت مطلوب ارزیابی کرد.

فرماندهی نیروی انتظامی استان زنجان, در ادامه با اشاره به وظایف دستگاههای اجرایی استان یاد آور شد: ایجاد مراکز ترک اعتیاد واحداثاردوگاههای ترک اعتیاد در بحثدرمان معتادان دارای اهمیت اساسی در جامعه است.

وی همه دستگاههای فرهنگی بویژه خانواده را در راس هرم مسائل امنیت اخلاقی در بحثامنیت ومسائل اخلاقی از جمله حجاب حائز اهمیت برشمرد وگفت: با ایجاد اماکن و احداثمراکز باید جلوی بسیاری از معضلات در جوانان گرفته شود تا شاهد جوانان با نشاط در جامعه باشیم.

سردار صالحی در بحثکشف کالای قاچاق نیز در زنجان گفت: دراین راستا دراستان زنجان دارای رشد ۲۴ درصدی کشف قاچاق کالا وارز بودیم.

وی در ادامه, افزود: وجود سلاحهای سرد در استان, نیازمند ساماندهی دستگاههای اجرایی در این خصوص است.

فرماندهی نیروی انتظامی استان, در ادامه خاطر نشان شد: سلاح سرد درمنظر دید مردم منجر به ارتکاب جرم می شود.

سردار صالحی در راستای قرار گیری ایام مبارک رمضان نیز اظهار داشت: خط قرمز پلیس در ماه رمضان جلوگیری از تظاهر و روزه خواری علنی شهروندان خواهد بود.

فرماندهی نیروی انتظامی استان زنجان, ادامه داد: پلیس دراین ایام دارای برنامه های ویژه در بحثرعایت برخی مسائل در این زمینه در اماکن ورستورانهای ومحل عرضه مواد غذایی است.

این مقام مسئول در استان زنجان برنامه های رستورانهای بین راهی را نیز پیش بینی شده اعلام کرد وگفت: شهروندان حتی الامکان خریدهای خود را به بخش پایانی روز نگه ندارند چرا که آستانه تحمل آنها در این وقت روزبا روزه داری به پایین ترین میزان می رسد.

وی همچنین در پایان خبر از پایین آمدن آمار ارتکاب جرم در ماه رمضان داد وگفت: آموزش مهارتهای دوست یابی وفرهنگسازی یاد گیری آموزه های دینی در این زمینه دارای نقش اساسی از طریق خانواده ها در جامعه است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز