خبرگزاری کار ایران

در استان زنجان صورت گرفت؛

برگزاری کارگاه آموزشی ایمنی در استفاده از گاز کلر و پیشگیری از حوادثمربوطه در زنجان

asdasd
کد خبر : ۱۷۹۰۱۸

در حال حاضر با احتمال بروز بحران کمیت و کیفیت آب در استان مواجه هستیم که مسئولین استانی باید نسبت به اعتبارات آبرسانی حساسیت بیشتری داشته باشند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان زنجان, گفت: ما انتظار داریم مسئولین استانی ردیفی از اعتبارات مدیریت بحران استانداری برای تغییر سیستم های گندزدایی این شرکت اختصاص دهند تا با استفاده از روش های نوین میزان ارائه خدمات مطلوب تر و با اطمینان بیشتری صورت گیرد.

به گزارش ایلنا از زنجان, مسلم پورنصرت, در این کارگاه آموزشی به وضعیت کیفیت آب استان اشاره کرد و گفت: کیفیت آب بعضی از چاهها در استان به دلیل افزایش برداشت بی رویه از منابع آبهای زیر زمینی با حفر چاهها در معرض خطر است، در این راستا می طلبد که مسئولین در این خصوص حساسیت بیشتری داشته باشند زیرا بحران هایی که ایجاد می شود در دراز مدت قابل لمس خواهد بود.

وی افزود: در حال حاضر با احتمال بروز بحران کمیت و کیفیت آب در استان مواجه هستیم که مسئولین استانی باید نسبت به اعتبارات آبرسانی حساسیت بیشتری داشته باشند.

مدیرعامل آبفای استان زنجان در ادامه تصریح کرد: ما انتظار داریم مسئولین استانی ردیفی از اعتبارات مدیریت بحران استانداری برای تغییر سیستم های گندزدایی این شرکت اختصاص دهند تا با استفاده از روش های نوین میزان ارائه خدمات مطلوب تر و با اطمینان بیشتری صورت گیرد.

در ادامه رئیس اداره حفاظت، ایمنی و سلامت کار شرکت آب و فاضلاب شهری استان زنجان گزارش مبسوطی از عملکرد این اداره در خصوص افزایش ایمنی و سلامت کار ارائه کرد و گفت: این کارگاه سه روزه در راستای مصوبات کمیته حفاظت فنی و بهداشت کار شرکت و با هدف ایجاد آگاهی از خطرات گاز کلر برای کارکنان شرکت و همچنین تشکیل کمیته اختصاصی در این راستا با نهادهای متولی سلامت و نهادهای امداد رسان برگزار شد.

شایان ذکر است در طی این سه روز، آموزشها به صورت اختصاصی برای کلیه پرسنل آزمایشگاههای آب و فاضلاب، اپراتورها و کارشناسان کلرزنی مایع و گازی، در زنجان و شهرهای تابعه برگزار شد و کلیه همکاران شرکت کننده، ضمن آشنایی بیشتر با خطرات گاز کلر، در زمینه کنترل و مهارنشت آن نیز آموزشهای لازم را دریافت نموده و برای تمامی آنها گواهی حضور در دوره صادر شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز