خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم زنجان در مجلس شورای اسلامی:

در بخش اقتصاد کشور رشد تورم تا حدودی مهار شده است

asdasd
کد خبر : ۱۷۸۶۹۵

مشکلی از مشکلات کشاورزان حل نشده است ودر این بخش نیازمند اتخاذ تدابیر در حوزه اقتصاد کشاورزی هستیم.

نماینده مردم زنجان در مجلس شورای اسلامی, با بیان اینکه در خصوص اشتغال وتحقق بخشی از شعار سالجاری در این راستا خاطر نشان شد: حل مشکل اشتغال بخش اساسی وضروری در این زمینه است.

به گزارش خبرنگار " ایلنا " از زنجان، محمد اسماعیلی در دومین جلسه شورای اداری استان زنجان با اشاره به اهمیت تحقق شعار سالجاری در کشور, گفت: در بخش اقتصاد، رشد تورم تا حدودی مهار شده است.

اسماعیلی بابیان اینکه همچنان نیازمند تلاش جدی وهمت مسئولین در بخش بحثکلان اقتصادی در کشور هستیم, تصریح کرد: اقدامات اقتصادی باید به صورت استانی نیز انجام گیرد.

نماینده مردم زنجان در مجلس شورای اسلامی, در ادامه در خصوص اشتغال وتحقق بخشی از شعار سالجاری در این راستا خاطر نشان شد: حل مشکل اشتغال بخش اساسی وضروری در این زمینه است.

وی در بخشی از سخنان خود با اشاره به عدم حل مسائل بخش کشاورزی وبرداشت تولید ومحصولات کشاورزی وعدم موفقیت مطلوب کشاورزان دراین خصوص, گفت: مشکلی از مشکلات کشاورزان حل نشده است ودر این بخش نیازمند اتخاذ تدابیر در حوزه اقتصاد کشاورزی هستیم.

اسماعیلی عدم عرضه محصولات وتولیدات کشاورزی را به بازار مهم ارزیابی کرد ویادآورشد: حمایت از تولید ومحصولات کشاورزی ضروری است ومسئولین باید همت مضاعف در این زمینه داشته باشند.

نماینده مردم در مجلس درپایان سخنان خود تاکید کرد: وزارت کشاورزی باید بداند که وضعیت بخش کشاورزی قابل قبول نمایندگان ومسئولین استان نیست وامیدواریم در آینده شاهد حل مشکل دراین خصوص باشیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز