خبرگزاری کار ایران

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان خبر داد:

غنی سازی اوقات فراغت۷۰ هزار دانش آموز استان در ۲۹۰ پایگاه تابستانی

asdasd
کد خبر : ۱۷۸۵۴۶

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان, گفت: اداره کل آموزش و پرورش یکی از دستگاههای فرهنگی استان می باشد که نقش مهمی در برنامه ریزی برای اجرای برنامه های اوقات فراغت دانش آموزان بر عهده دارد. به گزارش ایلنا از زنجان, نبی اله رضائی معاون پرورشی و فرهنگی در گفتگو با روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان به تشریح برنامه های آموزش و پرورش در راستای غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان پرداخته اظهار داشت: برنامه های اوقات فراغت در ۸ هفته که یک هفته آن برای تمهید مقدمات و ۷ هفته بعد برای فعالیت پایگاه ها در نظر گرفته شده است انجام خواهد شد و ثبت‌نام در این پایگاه ها از هفته اول تیرماه انجام می شود رضائی افزود: باید امکانات موجود را طوری مدیریت کنیم تا بتوانیم با کیفیت بخشی به برنامه ها در سال اقتصاد و فرهنگ از اوقات فراغت نتیجه مطلوب به دست بیاوریم. رضائی گفت: اداره کل آموزش و پرورش یکی از دستگاههای فرهنگی استان می باشد که نقش مهمی در برنامه ریزی برای اجرای برنامه های اوقات فراغت دانش آموزان بر عهده دارد. معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان، با اشاره به فعال شدن ۲۹۰ پایگاه غنی سازی اوقات فراغت در سطح استان اظهار داشت: در این پایگاه ها نزدیک به ۷۰ هزار دانش آموز، در پنج محور معرفتی، هویتی، بصیرتی، مهارت های فرهنگی و هنری و علمی، مهارت های خدماتی، مهارت های اقتصادی و اشتغال زائی، تربیت بدنی و سلامت تحت پوشش قرار خواهند گرفت. رضایی در پایان اظهار امیدواری کرد اجرای این برنامه بتواند با شعار «هر دانش آموز یک مهارت» همراهی و همخوانی داشته باشد.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان, گفت: اداره کل آموزش و پرورش یکی از دستگاههای فرهنگی استان می باشد که نقش مهمی در برنامه ریزی برای اجرای برنامه های اوقات فراغت دانش آموزان بر عهده دارد.

به گزارش ایلنا از زنجان, نبی اله رضائی معاون پرورشی و فرهنگی در گفتگو با روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان به تشریح برنامه های آموزش و پرورش در راستای غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان پرداخته اظهار داشت: برنامه های اوقات فراغت در ۸ هفته که یک هفته آن برای تمهید مقدمات و ۷ هفته بعد برای فعالیت پایگاه ها در نظر گرفته شده است انجام خواهد شد و ثبت‌نام در این پایگاه ها از هفته اول تیرماه انجام می شود.

رضائی افزود: باید امکانات موجود را طوری مدیریت کنیم تا بتوانیم با کیفیت بخشی به برنامه ها در سال اقتصاد و فرهنگ از اوقات فراغت نتیجه مطلوب به دست بیاوریم.

رضائی گفت: اداره کل آموزش و پرورش یکی از دستگاههای فرهنگی استان می باشد که نقش مهمی در برنامه ریزی برای اجرای برنامه های اوقات فراغت دانش آموزان بر عهده دارد.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان، با اشاره به فعال شدن ۲۹۰ پایگاه غنی سازی اوقات فراغت در سطح استان اظهار داشت: در این پایگاه ها نزدیک به ۷۰ هزار دانش آموز، در پنج محور معرفتی، هویتی، بصیرتی، مهارت های فرهنگی و هنری و علمی، مهارت های خدماتی، مهارت های اقتصادی و اشتغال زائی، تربیت بدنی و سلامت تحت پوشش قرار خواهند گرفت.

رضایی در پایان اظهار امیدواری کرد اجرای این برنامه بتواند با شعار «هر دانش آموز یک مهارت» همراهی و همخوانی داشته باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز