خبرگزاری کار ایران

مدیر کل میراثفرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان خبرداد:

بخش گردشگری در استفاده از تسهیلات صندوق توسعه ملی سهم مشخصی خواهد داشت

asdasd
کد خبر : ۱۷۲۷۳۹

تورهای خروجی آزانش‌های گردشگری از این پس تاثیری در رتبه بندی آن‌ها نخواهد داشت / این سیاست در راستای افزایش جذب گردشگر در استان زنجان تخاذ شده است.

مدیر کل میراثفرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان در پاسخ به عضو شورای شهر ابهر در خصوص نحوه جذب گردشگر در استان گفت: پس از این تورهای گردشگری که آمار ورودی بیشتر داشته باشند در امتیاز دهی برترشناخته می‌شوند.
به گزارش خبرنگار «ایلنا» یحیی رحمتی در جمع اعضای شورای اسلامی استان زنجان اظهار داشت: تورهای خروجی آزانش‌های گردشگری از این پس تاثیری در رتبه بندی آن‌ها نخواهد داشت.
رحمتی خاطر نشان کرد: این سیاست در راستای افزایش جذب گردشگر در استان زنجان تخاذ شده است.
مدیر کل میراثفرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان از تخصیص سهم ویژه از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی به بخش گردشگری خبر داد و گفت: این برنامه امسال برای نخستین مرتبه اجرایی می‌شود تا بخش خصوصی بتواند در حوزه گردشگری از تسهیلات ویژه‌ای برخوردار شود.
رحمتی د رادامه یادآور شد: ابهر در جذب سرمایه گذاری گردشگری رتبه نخست را دارد.
وی در پاسخ به پرسش عضو شورای شهر ابهر در خصوص تغییر کاربری حمام تاریخی ابهر گفت: این حمام ابتدا باید مرحله ثبت را سپری کند چرا که پیش از ثبت آثار تاریخی نمی‌توان اقدامی در راستای نگهداری و مرمت آن داشت.
این مقام مسئول ابراز کرد: کاربری انتفاعی از ابنیه تاریخی با کارکرد تاریخی آن‌ها مغایر نیست جز مواردی که بنا در معرض آسیب قرار بگیرد.
رحمتی در پایان با اشاره به وجود ۱۴ روستای هدف گردشگری در استان زنجان اظهار کرد: گلابر با وجود یکی از قدیمی‌ترین مساجد دوره سلجوقی، قلعه ساسانی، سد گلابر و چشم اندازهای طبیعی و روستای شیت با مناظر طبیعی بی‌همتا، روستای ولیدر با یخچال‌های طبیعی اقلیم، محصول و بافت معماری و رسوتای شیلاندر بتا معماری خاص آن، از جمله روستاهای هدف گردشگری هستند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز