خبرگزاری کار ایران

رئیس آبفای شهرستان ماهنشان خبرداد:

بازدید امام جمعه ماهنشان از تاسیسات آب شیرین کن شهرستان ماهنشان

asdasd
کد خبر : ۱۷۲۷۳۷

حجت الاسلام زاهدی پورامام جمعه ماهنشان به همراه رئیس دفترشان وهیات همراه از تاسیسات آب شیرین کن این شهرستان ماهنشان بازدید کرد.

رئیس آبفای شهرستان ماهنشان, گفت: سالانه به طور متوسط بیش از ۷۷ هزار مترمکعب در این شهر آب شرب تولید و بیش از ۵۴۰ هزار متر مکعب نیز مصرف می شود و به علت فرسودگی شبکه بیش از ۳۰ درصد از آب شرب تولیدی به هدر می رود.

به گزارش ایلنا از زنجان, در این بازدید همراز, رئیس آبفای ماهنشان، حضور داشت که اقدامات صورت گرفته و مسائل و مشکلات موجود را بازگو کرد.

وی در خصوص ورودی قنات ۳ حلقه چاه به مخزن، نحوه کلرزنی و تهیه و تامین آب شرب شهروندان ماهنشانی هم توضیحات لازم را ارائه داد.

همراز در خصوص تامین آب شیرین در منطقه گفت: برای تامین آب شیرین برای مشترکین یک دستگاه تولید آب شیرین کن در این شهر مستقراست که با استفاده از۳۰ دستگاه کیوسک برداشت آب، آب شرب مردم این شهر تامین می شود.

وی به میزان مصرف و تولید آب شرب در این شهر اشاره کرد و افزود: سالانه به طور متوسط بیش از ۷۷ هزار مترمکعب در این شهر آب شرب تولید و بیش از ۵۴۰ هزار متر مکعب نیز مصرف می شود و به علت فرسودگی شبکه بیش از ۳۰ درصد از آب شرب تولیدی به هدر می رود.

در پایان حجت الاسلام زاهدی پور از زحمات کارکنان آبفای ماهنشان تشکر کرد و توصیه هایش را در خصوص خدمات رسانی بهتر به مردم بیان نمود.

شایان ذکر است جمعیت این شهر ۷ هزار و ۶۸ نفر و تعداد انشعابات ۲ هزار و ۳۰۰ فقره می باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز