خبرگزاری کار ایران

رئیس جدید سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان:

استان زنجان از پتانسیل لازم برای کاهش نرخ بیکاری برخوردار است

asdasd
کد خبر : ۱۷۱۷۰۷

سیاری با اشاره به اینکه نرخ بیکاری حاکم بر زنجان در شان این استان نیست، گفت: استان زنجان از پتانسیل لازم برای کاهش نرخ بیکاری برخوردار است.

رئیس جدید سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: استان زنجان شاهد یک تفاوت معنادار در زمینه صنعت استان زنجان خواهید بود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجام، سعید سیاری صبح امروز چهارشنبه در مراسم تودیع و معارفه رئیس این سازمان اظهار داشت: در سالی که به نام «اقتصاد و فرهنگ» مزین شده است تلاش در راستای تحقق این شعار و خلق حماسه اقتصادی وظیفه تک تک مسئولان است.

وی با اشاره به نرخ بیکاری حاکم بر زنجان، یادآور شد: این نرخ بیکاری درشان استان زنجان نیست چرا که به جهت وجود معادن غنی در این استان زمینه و پتانسیل برای کاهش نرخ بیکاری وجود دارد.

این مقام مسئول به نیمه فعال و راکد بودن برخی از واحدهای تولیدی در استان زنجان اشاره کرد و افزود: فعال شدن این واحد‌ها و بهره گیری از ظرفیت این بنگاه‌ها اثر قابل توجهی بر رشد اقتصادی استان زنجان خواهد داشت.

سیاری به راه اندازی و تکمیل طرح‌های موجود در زمینه صنعت، معدن و تجارت استان زنجان اشاره کرد و گفت: بهره برداری از این طرح‌ها در اولویت کاری این سازمان خواهد بود.

به گفته رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان استان زنجان از ظرفیت لازم برای رشد و توسعه اقتصادی برخوردار است.

سیاری به جایگاه سازمان صنعت، معدن و تجرات استان زنجان در کشور اشاره و تصریح کرد: اینجایگاه به جهت تلاش مسئولان قبلی استان زنجان محقق شده و به عنوان یکی از سازمان‌های فعال در کشور مطرح است.

وی درپایان ابراز امیدواری کرد: در پایان تصدی‌گری ریاست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان شاهد یک تفاوت معنادار در زمینه صنعت استان زنجان خواهید بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز