خبرگزاری کار ایران

همزمان با سالروز میلاد حضرت علی(ع) در استان زنجان صورت گرفت:

بازدید استاندار زنجان از طرح آبرسانی به شهرهای ابهر و خرمدره

asdasd
کد خبر : ۱۶۸۱۰۵

همزمان با سالروز میلاد حضرت علی(ع) استاندار زنجان به همراه فرماندار شهرستان ابهر و جمعی از مدیران دستگاهها اجرایی استان از قسمت های مختلف طرح های آبرسانی به شهرهای ابهر و خرمدره بازدید کردند.

همزمان با سالروز میلاد حضرت علی(ع) در استان زنجان استاندار زنجان از طرح آبرسانی به شهرهای ابهر و خرمدره بازدید کرد.

به گزارش ایلنا از زنجان، در این بازدید پورنصرت، مدیرعامل شرکت آبفای استان زنجان گزارشی از روند اجرایی پروژه ارائه کردند.

پور نصرت به هدف از اجرای این طرح‌ها اشاره کرد و گفت: هدف از اجرای این پروژه تامین آب بلند مدت شهرهای ابهر و خرمدره در افق سال ۱۴۱۰ برای جمعیتی بالغ بر ۲۱۰ هزار نفر است.

مدیرعامل شرکت آبفای استان زنجان افزود: برای این منظور تصفیه خانه آب با ظرفیت ۴۰۰ لیتر در ثانیه و با پیشرفت فیزیکی ۱۵ درصد در در حال اجراست.

وی همچنین افزود: خطوط انتقال اصلی به طول ۲۶ کیلومتر، از پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصد برخوردار است و پروژه ۷ باب مخزن به ظرفیت ۲۳ هزار متر مکعب و نیز ۳۳ کیلومتر خطوط برگشت از مخازن ذخیره آب شرب به شبکه توزیع شهرهای مذکور احداثمی‌شود.

پورنصرت در ادامه اظهار داشت: برای اجرای این طرح تاکنون ۱۸۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده و برای تکمیل آن اعتباری بالغ بر ۴۵۰ میلیارد ریال نیاز می‌باشد همچنین اعتبار مصوب سال ۹۳ این پروژه نیز ۴۹ میلیارد ریال است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز