خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل شرکت آبفای استان زنجان تاکید کرد:

ضرورت فرهنگسازی مناسب برای مصرف بهینه آب

asdasd
کد خبر : ۱۶۷۲۲۳

کار‌شناسان و مسئولان منابع آب کشور وضعیت بارندگی را خوب ارزیابی نمی‌کنند و تاکید دارند با برنامه ریزی‌های صورت گرفته، آب موجود را مدیریت کنند تا از بروز مشکلات احتمالی جلوگیری شود.

مدیر عامل شرکت آبفای استان زنجان در ادامه تصریح کرد: کار‌شناسان و مسئولان منابع آب کشور وضعیت بارندگی را خوب ارزیابی نمی‌کنند و تاکید دارند با برنامه ریزی‌های صورت گرفته، آب موجود را مدیریت کنند تا از بروز مشکلات احتمالی جلوگیری شود.
به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، پورنصرت به سرانه مصرف آب اشاره و اظهار کرد: متوسط سرانه مصرف آب شرب در کشور بین ۱۶۰ تا ۱۷۰ لیتر در شبانه روز است که از این میزان در کشورحدود ۲۵ درصد و در شهر زنجان ۲۴ درصد هدررفت آب شرب داریم.
در ادامه وی با بیان اینکه مشکلات حوزه آب برای آینده بسیار جدی است خواستار مشارکت همه اقشار جامعه بالاخص دانش آموزان در فرهنگ سازی ومدیریت مصرف آب شدند.
عبادی مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک زنجان هم در این مراسم به ضرورت فرهنگ سازی در جامعه اشاره کرد و گفت: فرهنگ سازی برای استفاده بهینه و مناسب از آب در جامعه ضروری است و برای اینکه فرهنگ سازی مصرف در جامعه نهادینه شود دانش آموزان بهترین افراد برای ترویج آن هستند تا این فرهنگ را به خانواده‌ها منتقل کنند.
شایان ذکر است: ۱۳۰ اثر از سوی دانش آموزان در قالبهای، طراحی، نقاشی، کاریکاتور، داستان، مقاله، فیلم کوتاه، فیلم مستند، نماهنگ و پویانمایی به دبیرخانه همایش ارسال و پس از داوری در پایان مراسم از صاحبان آثار برگزیده تجلیل و قدردانی شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز