خبرگزاری کار ایران

شهردار زنجان:

واگذاری بخشی از وظایف شهرداری زنجان به بخش خصوصی

asdasd
کد خبر : ۱۶۵۹۰۵

با وگذاری بخشی از وظایف شهرداری به بخش خصوصی حدود یک هزار نیروی خدمات شهری و فضای سبز از شهرداری جدا شده و در شرکت‌های خصوصی فعالیت می‌کنند.

شهردار زنجان گفت: با وگذاری بخشی از وظایف شهرداری به بخش خصوصی حدود یک هزار نیروی خدمات شهری و فضای سبز از شهرداری جدا شده و در شرکت‌های خصوصی فعالیت می‌کنند.
به گزارش ایلنا از زنجان، محسن امین در جلسه تودیع و معارفه معاون خدمات شهری با اشاره به اینکه معاونت خدمات شهری خط نخست تعامل با شهروندان است که نیاز است کاملا با صبر و حوصله جلو برود، اظهار داشت: انعکاس کار مجموعه شهرداری در معاونت خدمات شهری شهرداری است و عملکرد حوزه‌های دیگر شهرداری در حوزه معاونت خدمات شهری بروز و نمود پیدا می‌کند.
وی با بیان اینکه بیشترین سازمان‌های شهرداری زیر نظر حوزه معاونت خدمات شهری است، تصریح کرد: اجرای برخی از طرح‌ها مثل ساماندهی تابلوهای شهری سبب مقاومت در برخی افراد می‌شود اما ما باید با رفتارهای قانون مدارانه و توام با صبر و حوصله و رعایت حقوق شهروندان، حافظ منافع عمومی باشیم.
شهردار زنجان با اشاره به اینکه سازمان‌ها باید به دنبال درآمد زایی باشند و هزینه‌های خود را درآورند، افزود: مدیران عامل سازمان‌ها از مدیران با سابقه مجموعه شهرداری بوده و به کارهای خود مسلط هستند و نیاز به حمایت و پشتیبانی دارند.
وی با بیان اینکه ساماندهی کیوسک‌های میوه از سطح شهر و ایجاد بازارهای روز باید در دستور کار قرار گیرد، ادامه داد: اقدامات اولیه در این زمینه انجام شده که باید این اقدامات ادامه پیدا کند.
امین خاطر نشان کرد: کیوسک‌های مطبوعاتی نیز باید در همه نقاط شهر باشد اما در حال حاضر فقط در مرکز شهر مستقر هستند.
وی به اقدامات انجام شده برای انتقال گورستان به محل جدید اشاره کرد و گفت: کار‌ها و اقدامات اولیه برای انتقال گورستان به محل جدید انجام شده است که اقدامات تکمیلی در این زمینه انجام شود.
در پایان از زحمات و خدمات غلامحسن احمدی، سرپرست سابق معاونت خدمات شهری در مدت مسئولیت خود تقدیر و مهدی تقوی به عنوان معاون جدید خدمات شهری شهردار زنجان معرفی شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز