خبرگزاری کار ایران

معاون آموزشی دانشگاه زنجان تاکید کرد:

دانشگاه زنجان پیشرفت‌های آموزشی و پژوهشی خود را مدیون تلاش اساتید است

asdasd
کد خبر : ۱۶۵۶۹۷

معاون آموزشی دانشگاه زنجان تاکید کرد: توفیقات نظام اسلامی در عرصه علم مدیون تلاش و مجاهدت‌های مجموعه‌های دانشگاهی است.

معاون آموزشی دانشگاه زنجان، گفت: دانشگاه زنجان پیشرفت‌های آموزشی و پژوهشی خود را مدیون تلاش اساتید است.

به گزارش خبرنگار «ایلنا» داوود عباسی شامگاه دیروز در مراسم گرامیداشت هفته معلم و تجلیل از اساتید بر‌تر دانشگاه زنجان اظهار داشت: شهید مرتضی مطهری متفکری فیلسوف بود که منشا تربیت جوانان برومند این مرز و بوم است که امروز افتخار نظام اسلامی محسوب می‌شوند.

وی با اشاره به رشادت‌های این معلم بزرگ در نظام اسلامی خاطرنشان کرد: شاگردان این معلم هنوز هم با‌‌ همان مبانی فکری و اعتقادی موجب سربلندی نظام اسلامی در عرصه‌های مختلف می‌شوند.

این مسئول با بیان اینکه شهدای انقلاب به ویژه شهدای هسته‌ای نمونه‌ای از شاگردان استاد مطهری هستند، ادامه داد: امروز هم اساتید دانشگاهی راه این بزرگ مرد تاریخ را ادامه می‌دهند.

معاون آموزشی دانشگاه زنجان با اشاره به اینکه نظام آموزشی محور توسعه و تولید علم محسوب می‌شود، تصریح کرد: این نظام از ارکانی تشکیل می‌شود که معلم بهترین رکن آن است.

عباسی با بیان اینکه معلم نقش تعیین کننده‌ای در حرکت جامعه دارد، ادامه داد: ‌اگر حرکت معلم کند باشد، حرکت جامعه نیز کند خواهد بود.

وی با اشاره به نقش راهبری و هدایتی اساتید در دانشگاه‌ها اضافه کرد: توفیقات نظام اسلامی در عرصه علم مدیون تلاش و مجاهدت‌های مجموعه‌های دانشگاهی است.

این مسئول کسب رتبه ۱۵ جهانی در زمینه علم را حاصل مسئله آموزش در کشور عنوان کرد و گفت: آموزش نقش تعیین کننده‌ای در پیشرفت و توسعه کشور داشته و تحول‌آفرین است.

معاون آموزشی دانشگاه زنجان ارتقای دانشگاه‌ها را مدیون جایگاه مطلوب آموزشی دانشگاه‌ها عنوان کرد و گفت: دانشگاه زنجان نیز پیشرفت‌های آموزشی و پژوهشی خود را مدیون تلاش اساتید است.

عباسی با اشاره به مبانی روان‌شناختی تشویق برای ایجاد بستر مناسب برای آموزش ابراز داشت: مطابق مصوبات قانونی دانشگاه زنجان برای انتخاب اساتید بر‌تر دانشگاه اقدام کرده است.

وی با بیان اینکه احصای شاخص‌های انتخاب اساتید بر‌تر کار جدیدی است که دانشگاه زنجان در پیش گرفته، خاطرنشان کرد: انتخاب اساتید، معلمان و دانشکده بر‌تر دانشگاه بر اساس شاخص‌های احصا شده انجام شده است.

همچنین در این مراسم اساتید نمونه، معلمان بر‌تر، گروه‌های آموزشی بر‌تر و دانشکده نمونه دانشگاه زنجان معرفی شدند.

در این مراسم از دانشکده مهندسی دانشگاه زنجان، ابوالفضل جلیلوند به عنوان استاد نمونه و رامین دوست‌محمدی به عنوان معلم نمونه معرفی شدند.

همچنین مهدی حسینی از دانشکده علوم این دانشگاه به عنوان استاد نمونه و حسین رسولی‌فرد به عنوان معلم بر‌تر مورد تجلیل قرار گرفتند.

از دانشکده علوم انسانی نیز سید حسین میر موسوی به عنوان استاد نمونه و حجت‌الاسلام بهرام بهرامی به عنوان معلم بر‌تر معرفی شدند.

علیرضا یوسفی به عنوان استاد نمونه دانشکده کشاورزی و محمدحسین شهیر به عنوان معلم بر‌تر هدایای خود را دریافت کردند.

همچنین از سه گروه بر‌تر شیمی، زارعت و اصلاح نباتات و خاک‌شناسی به ترتیب ابراهیم احمدی، بابک عندلیبی و محمدامیر دلارو تجلیل شد.

در پایان این مراسم دانشکده کشاورزی دانشگاه زنجان به عنوان دانشکده بر‌تر انتخاب و عظیمی رئیس این دانشکده مورد تجلیل قرار گرفت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز