خبرگزاری کار ایران

دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان زنجان هشدار داد:

مفاسد اقتصادی مزرعه اقتصاد را خشکانده است، به فکر باشید

asdasd
کد خبر : ۱۶۵۰۸۹

طی سال های اخیر مفاسد اقتصادی مزرعه اقتصاد را خشکانده ومتاسفانه هیچ برخوردی با مفسدان اقتصادی صورت نگرفته است.

دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان زنجان, گفت: یکی از آرمان های انقلاب اسلامی ایجاد عدالت اجتماعی وبرقراری عدل برای همه مردم است که باید محقق شود.

به گزارش خبرنگار " ایلنا " محسن شرکایی در این زمینه اظها رداشت: طی سال های اخیر مفاسد اقتصادی مزرعه اقتصاد را خشکانده ومتاسفانه هیچ برخوردی با مفسدان اقتصادی صورت نگرفته است.

وی اظهار کرد: دولت، قوه قضائیه و مسئولان مربوطه با چشم پوشی و گذشت بی مورد و مصلحت های بیجا مانع ریشه تراشی فساد اقتصادی از جامعه شده اند.

دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان زنجان تصریح کرد: یکی از آرمان های انقلاب اسلامی ایجاد عدالت اجتماعی وبرقراری عدل برای همه مردم است که باید محقق شود.

شرکایی خاطر نشان کرد: یکی از مولفه های اقتصاد پویا گردش پول در تولید است که متاسفانه تعدادی از خواص مانع ایجاد این ثروت عظیم شده اند.

وی تاکید کرد: از سران قوا انتظار می رود خواسته مردم و شرع را در برخورد با مفسدان اقتصادی، برای پویایی اقتصاد در سال اقتصاد با عزم و مدیریت جهادی پیگیری کنند.

شرکایی با اشاره به پرونده مهدی هاشمی که سال هاست مفتوحه و بدون پیگیری است گفت: نمی توان به دلیل آقازاده بودن از جرایم وی چشم پوشی کرد، هاشمی تخلفات مختلفی از جمله جاسوسی در فتنه ۸۸، حمایت از براندازی نظام و فسادهای اقتصادی دارد.

دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی متذکر شد: دستگاه قضا همان گونه که با یک متهم عادی برخورد می کند باید با اقازاده های متخلف نیز برخورد کند نه اینکه برحسب مصلحت اندیشی، مروج فساد و بی عدالتی شود.

وی اظهار کرد: زحمات اقای هاشمی برای این انقلاب بر کسی پوشیده نیست اما نباید فرزندانش از جایگاه اجتماعی پدر سوء استفاده کرده و ثروت های عظیم ملی را به غارت ببرند.

شرکایی گفت: دستگاه قضا با برخورد جدی با آقازاده ها ی متخلف و مفسدین اقتصادی گامی اساسی در راستای برقراری عدالت اجتماعی بردارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز