خبرگزاری کار ایران

با مشارکت حوزه هنری استان زنجان برگزار می‌شود؛

اکران رایگان فیلم سینمایی «شیار ۱۴۳» در دانشگاه زنجان

asdasd
کد خبر : ۱۶۳۵۸۷

مسئول واحد هنرهای تصویری حوزه هنری استان زنجان، گفت: فیلم سینمایی " شیار ۱۴۳ " روایت‌گر زندگی مادر شهید " محمدجعفر رضایی " از شهدای شهرستان رفسنجان است.

مسئول واحد هنرهای تصویری حوزه هنری استان زنجان، گفت: فیلم سینمایی " شیار ۱۴۳ " روایت‌گر زندگی مادر شهید " محمدجعفر رضایی " از شهدای شهرستان رفسنجان است. این برنامه با هدف اکران فیلم‌های ارزشی و فاخر و با موضوع دفاع مقدس در بین دانشجویان و دانشگاهیان برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا از زنجان، فیلم سینمایی «شیار ۱۴۳» روز سه شنبه(۹ اردیبهشت) در سالن الغدیر دانشگاه زنجان اکران می‌شود.

میثم سیفی، مسئول واحد هنرهای تصویری حوزه هنری استان زنجان، گفت: فیلم سینمایی «شیار ۱۴۳» با مشارکت حوزه هنری، جهاددانشگاهی استان، دانشگاه زنجان، بنیاد شهید و امور ایثارگران و بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع‌مقدس استان، فردا رأس ساعت ۱۸:۰۰ در سالن الغدیر دانشگاه زنجان به صورت رایگان اکران می‌شود.

وی با اشاره به اهداف برگزاری این برنامه اظهار کرد: این برنامه با هدف اکران فیلم‌های ارزشی و فاخر و با موضوع دفاع مقدس در بین دانشجویان و دانشگاهیان برگزار می‌شود.

گفتنی است فیلم سینمایی «شیار ۱۴۳» روایت‌گر زندگی مادر شهید «محمدجعفر رضایی» از شهدای شهرستان رفسنجان است. این فیلم به کارگردانی نرگس آبیار، برنده سیمرغ بلورین بهترین فیلم از نگاه مخاطبان و سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول(مریلا زارعی) از سی و دومین جشنواره فیلم فجر شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز