خبرگزاری کار ایران

معاون آبخیزداری اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان، خبرداد:

کنترل سیل در روستای ولیدر طارم با اجرای طرح آبخیزداری

asdasd
کد خبر : ۱۶۱۶۲۱

معاون آبخیزداری اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان، درباره عملیات آبخیزداری برای کنترل سیل در روستای ولیدر شهرستان طارم گفت: این طرح به طول ۱۰۳ متر فنس کشی و ۲۰۰ مترمکعب عملیات بنایی با سنگ و ملات از محل اعتبارات استانی اجرا شده است.

معاون آبخیزداری اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان، گفت: تکمیل عملیات اجرایی پروژه آبخیزداری حوزه رضا آباد به حجم ۴۸۰ مترمکعب از محل اعتبارات استانی و انعقاد قرارداد و شروع عملیات اجرایی پروژه آبخیزداری حوزه قزل تپه به حجم۵۵۰ مترمکعب از محل اعتبارات ملی در حال انجام است.

به گزارش خبرنگار «ایلنا» سید جمال موسوی، درباره خاتمه طرح‌های آبخیزداری سال ۹۱ در سطح استان افزود: عملیات آبخیزداری در حوزه آبخیز رضا آباد و چولجه ایجرود به ترتیب با حجم ۱۱۵۰ و هزار مترمکعب از محل اعتبارات استانی انجام گرفته است.

به گفته وی، عملیات آبخیزداری در حوزه آبخیز خوئین شهرستان ایجرود با حجم ۷۰۰ مترمکعب از محل اعتبارات استانی نیز انجام گرفته است.

موسوی، با اعلام اینکه، اجرای دیوار حفاظتی با سنگ و ملات در روستای خیرآباد ماهنشان به حجم ۸۳۷ مترمکعب از محل اعتبارات استانی اجرا شده است، درباره شروع و اجرای عملیات آبخیزداری از محل اعتبارات سال ۹۲ افزود: تکمیل عملیات اجرایی پروژه آبخیزداری حوزه رضا آباد به حجم ۴۸۰ مترمکعب از محل اعتبارات استانی و انعقاد قرارداد و شروع عملیات اجرایی پروژه آبخیزداری حوزه قزل تپه به حجم۵۵۰ مترمکعب از محل اعتبارات ملی در حال انجام است.

موسوی، در پایان، از انعقاد قرارداد و شروع عملیات اجرایی پروژه آبخیزداری حوزه آبخیز شهری قیدار به حجم ۷۰۰ مترمکعب از محل اعتبارات ملی طی سال گذشته خبر داد و گفت: همچنین انعقاد قرارداد و شروع عملیات اجرایی پروژه آبخیزداری حوزه سد کینه ورس پارسل۳ به حجم ۶۰۰ مترمکعب از محل اعتبارات ملی در حال انجام است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز