خبرگزاری کار ایران

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان:

۱۶۰ خانواده شهید در استان زنجان هنوز چشم به راه فرزندان و همسران خود هستند

asdasd
کد خبر : ۱۵۹۲۹۷

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان گفت: مادران و همسران شهدا پیام‌رسان راه فرزندان و همسرانشان هستند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان، گفت: خانواده‌های شهدا باید با کار زینبی ادامه دهنده راه شهدا باشند که به حق در این زمینه خوب عمل کرده‌اند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، امیر علی نیک بخش، ظهر امروز در مراسم تجلیل از مادران و همسران شهدا در تالار فرهنگسرای امام خمینی(ره) زنجان، اظهار داشت: همایش تجلیل از مادران و همسران شهدا همزمان با سالروز وفات حضرت ام‌البنین(س) مادر و همسر فداکار شهدا به منظور تکریم مادران و همسران شهدا برگزار شده است.

نیک بخش، با بیان اینکه ۲۴ فروردین به عنوان روز تکریم از مادران و همسران شهدا در تقویم رسمی کشور ثبت شده است، تصریح کرد: شهدا با تقدیم خون خود نهال انقلاب اسلامی را آبیاری کردند و امروز مادران و همسران شهدا این وظیفه را بر دوش گرفته‌اند.

این مسئول، با اشاره به اینکه شهدا راه حسینی را انتخاب کردند و مادران و همسران شهدا زینب وار این راه را ادامه می‌دهند، ابراز داشت: خانواده‌های شهدا باید با کار زینبی ادامه دهنده راه شهدا باشند که به حق در این زمینه خوب عمل کرده‌اند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان در ادامه با بیان اینکه خانواده‌های شهدا به عنوان ادامه دهندگان راه شهدا پیام‌رسان راه فرزندان و همسرانشان هستند، تصریح کرد: موفقیت‌ها و عزت و عظمت انقلاب اسلامی به برکت خون شهدا به دست آمده است.

نیک بخش با اشاره به اینکه خانواده‌های شهدا روی پای خود ایستادند تا رسالت خود را به نحو مطلوبی انجام دهند، ادامه داد: انقلاب اسلامی به برکت خون شهدا و ادامه راه توسط خانواده‌های شهدا در مقابل استکبار ایستاده است.

وی، با اشاره به اینکه خون شهدا انقلاب اسلامی را بیمه کرده است، بیان داشت: خانواده‌های شهدا، جانبازان و ایثارگران راهروان شهدا هستند.

این مسئول با بیان اینکه خانواده‌های شهدا هر جا که لازم بوده به کمک نظام اسلامی آمده‌اند، تصریح کرد: تقدیم سه هزار شهید گلگون کف از سوی مردم استان زنجان موجب شده در کنار ۲۲۰ هزار شهید به خون خفته نظام اسلامی، استان زنجان نیز دین خود را به نظام ادا کند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان با تقدیر از زحمات مادران و همسران شهدا، ادامه داد: شهدا رفتند و امروز خانواده‌های شهدا دین خود را به نظام اسلامی ادا می‌کنند.

نیک بخش با اشاره به اینکه ۱۶۰ خانواده شهید در استان زنجان هنوز چشم به راه فرزندان و همسران خود هستند، بیان داشت: شهادت این افراد مشخص شده اما هنوز این شهدای جاوید الاثر به استان بازنگشته‌اند.

وی در پایان سخنان خود، با اشاره به اینکه هنوز بوی شهدا از حسینیه‌ها و تکایای شهدا به مشام می‌رسد، تصریح کرد: تقدیم ۵ هزار جانباز و ۷۰۰ آزاد ضرورت توجه به خانواده‌های شهدا و ایثارگران را دو چندان کرده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز