خبرگزاری کار ایران

از سلسله همایش‌های بین المللی گفتمان مهدویت در ایران؛

سومین همایش گفتمان مهدویت، با حضور میهمانان داخلی و خارجی در زنجان آغاز به کار کرد

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۷۸۷

۶۷۰ مقاله به دبیرخانه این همایش بین‌المللی ارسال شده است که در مجموع ۱۴۰ اثر توسط کارشناسان در این خصوص پذیرفته و پس از سه بار ارزیابی ۲۹ اثر به عنوان مقاله برتر انتخاب شده است.

ایلنا: سومین همایش گفتمان مهدویت با محوریت آثار آیت‌الله‌العظمی صافی گلپایگانی به مدت دو روز و به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی زنجان در سالن همایش‌های بین‌المللی روزبه زنجان به مدت دو روز کار خود را آغاز کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، این همایش بین المللی مهدویت صبح امروز سه شنبه(۶اسفند) با قرائت پیام آیت‌الله صافی گلپایگانی با حضور مهمانان خارجی وداخلی آغاز شد.

این همایش بین المللی بزرگ مهدویت در زنجان با حضور میهمانان خارجی و داخلی وبا سخنرانی حجت‌الاسلام قرائتی و به دبیری حجت الاسلام‌پور باقردر زنجان برگزار می‌شود.

با توجه به برنامه ریزیهای صورت گرفته در زمینه برگزاری این همایش بین المللی از ماههای قبل در سال‌جاری به همت دستگاههای متولی اجرایی ۶۷۰ مقاله به دبیرخانه این همایش بین‌المللی ارسال شده است که در مجموع ۱۴۰ اثر توسط کار‌شناسان در این خصوص پذیرفته و پس از سه بار ارزیابی ۲۹ اثر به عنوان مقاله بر‌تر انتخاب شده است.

لازم به ذکر است: میهمانان این همایش بزرگ بین المللی در زنجان از کشورهای اروپایی، نظیر انگلستان و کشورهای حاشیه خلیج فارس و عربی هستند.

گفتنی است: برگزاری نمایشگاه کتاب و کرسی‌های آزاداندیشی از جمله برنامه‌های جانبی همایش بین‌المللی گفتمان مهدویت در سالن همایش‌های بین المللی روز به زنجان است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز