خبرگزاری کار ایران

رئیس دانشگاه پیام نور واحد صائین قلعه:

مرحله استانی مسابقات قرآن کریم در پیام نور صائین قلعه برگزار می شود

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۵۴۹

رئیس دانشگاه پیام نور واحد صائین قلعه از برگزاری مرحله استانی هجدهمین دوره مسابقات سراسری قرآن و عترت دانشگاه پیام نور در واحد صائین قلعه خبر داد.

ایلنا: رئیس دانشگاه پیام نور واحد صائین قلعه گفت: ستاد دانشگاه پیام نور استان زنجان، دفتر امام جمعه و فرمانداری شهرستان صائین قلعه، شهرداری، شورای شهر، سپاه، نیروی انتظامی و بسیج اساتید در برگزاری مسابقات قرآن و عترت با دانشگاه پیام نور واحد صائین قلعه همکاری دارند.

به گزارش " ایلنا " از زنجان " رضا ذوالقدر " اظهار داشت: شرکت کنندگان در این مسابقات روز هفت اسفند ماه سال جاری در کتابخانه شهید مطهری این شهرستان و در دو بخش خواهران و برادران به رقابت می پردازند.

وی افزود: مسابقات در یک نوبت صبح و مراسم اختتامیه نیز در عصر همان روز برگزار و از نفرات برگزیده با حضور مسئولان استانی و شهرستان صائین قلعه تجلیل می شود.

رئیس دانشگاه پیام نور واحد صائین قلعه با اشاره به اینکه واحد صائین قلعه برای نخستین بار میزبان این مسابقات است، تصریح کرد: مسابقات سراسری قرآن و عترت با حضور ۹۳ نفر شامل ۵۶ خواهر و ۳۷ برادر در رشته های قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، قرائت دعا، مداحی و در رشته حفظ، شامل حفظ ۵،۱۰، ۲۰،۳۰ و حفظ جزء ۳۰ قرآن کریم در سه بخش دانشجویان، اساتید و کارکنان از ۹ مرکز و واحد برگزار می شود.

" ذوالقدر " با اشاره به اقدامات صورت گرفته در برگزاری بهتر مسابقات سراسری قرآن و عترت، اضافه کرد: بازدید از امامزاده یعقوب(ع) شهر صائین قلعه نیز از برنامه های جانبی این مسابقات است.

وی ادامه داد: ستاد دانشگاه پیام نور استان زنجان، دفتر امام جمعه و فرمانداری شهرستان صائین قلعه، شهرداری، شورای شهر، سپاه، نیروی انتظامی و بسیج اساتید در برگزاری مسابقات قرآن و عترت با دانشگاه پیام نور واحد صائین قلعه همکاری دارند.

گفتنی است مرحله کشوری هجدهمین دوره مسابقات سراسری قرآن و عترت دانشگاه پیام نور به میزبانی استان ارومیه در اردیبهشت ماه سال آینده برگزار می شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز