خبرگزاری کار ایران

مدیرکل میراثفرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان:

تلاش برای افزایش زمان توقف گردشگران نوروزی در استان زنجان

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۴۱۵

سیاست‌های ستاد نوروزی در سال جاری تلاش برای افزایش زمان توقف گردشگران نورزی در استان زنجان است.

مدیرکل میراثفرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان گفت: سیاست‌های ستاد نوروزی در سال جاری تلاش برای افزایش زمان توقف گردشگران نورزی در استان زنجان است.
یحیی رحمتی مدیرکل میراثفرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان امروز در گفتگو با خبرنگارایلنا در زنجان، گفت: فعالیت ستاد نوروزی در استان زنجان آغاز شده و هماهنگی برای ارائه خدمات به مسافران نورزی در حال انجام است.
وی با اشاره به اینکه افزایش زمان توقف مسافران نوروزی در استان زنجان در دستور کار این ستاد است، یادآور شد: به جهت صرفه اقتصادی حضور بیشتر مسافران نوروزی این سیاست به جد از سوی اعضای این ستاد در حال پیگیری است.
این مقام مسئول به جاذبه‌های گردشگری استان زنجان اشاره کرد و افزود: در استان چهار منطقه گردشگری به عنوان پایلوت انتخاب شده است.
به گفته رحمتی گنبد تاریخی سلطانیه، مجموعه غار کتله خور، رختشویخانه زنجان و موزه ذوالفقاری به عنوان پایلوت گردشگری انتخاب شده‌اند و برنامه‌های ویژه‌ای در این مراکز برای جذب گردشگر اجرا خواهد شد.
مدیرکل میراثفرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان به گنبد سلطانیه و جاذبه‌های آن اشاره کرد و افزود: حضور عشایر با لباس‌های ملی یکی از برنامه‌های مورد نظر برای جذب گردشگر در این محل است.
وی در پایان با بیان اینکه گنبد سلطانیه یک بنای اسلامی است، خاطرنشان ساخت: باید به این محل تاریخی به عنوان یک بنا با معماری اسلامی و ایرانی افتخار کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز