خبرگزاری کار ایران

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان خبرداد؛

تحویل تعداد زیادی از واحدهای مسکن ملی در سال‌جاری به متقاضیان

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۰۴۷۸

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان، گفت: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده با تکمیل زیرساخت‌ها در سالجاری تعداد زیادی از واحدها مسکونی به تدریج به متقاضیان زنجانی تحویل داده می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، جعفر قزوینیان، امروز با بیان اینکه در اجرای عملیات سنگین طرح نهضت ملی مسکن در سطح کشور، همه ارکان دولت، دستگاه‌های اجرایی، بانک‌ها و مردم دخیل هستند و تنها متولی این امر، اداره‌کل راه و شهرسازی استان زنجان نیست، افزود: با همراهی و همدلی این ارکان‌ها، پروژه عظیم ساختمان‌سازی اجرا می‌شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان، با تاکید بر اینکه این پروژه عظیم در زمان بسیار کوتاهی به صورت فشرده برنامه‌ریزی شده است، اظهار کرد: حجم کار سنگین بوده و مشکلات خاص خود را نیز دارد، لذا در این راستا باید همه ارکان دولت، بانک‌ها و مردم دست به دست هم دهند تا نهضت ملی مسکن به نتیجه برسد.

وی، با بیان اینکه بر اساس تقسیم‌بندی وزارت راه و شهرسازی و دولت، طی چهار سال آینده در طرح نهضت ملی مسکن ۶۸ هزار و ۱۱۲ واحد مسکونی در استان زنجان تولید خواهد شد، تصریح کرد: از این تعداد ۴۸ هزار و ۱۱۲ واحد شهری و ۲۰ هزار واحد مسکن روستایی است که عملیات اجرایی آن بر عهده بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان است.

قزوینیان، با بیان اینکه سهم استان از برنامه چهار ساله و ساخت واحد مسکونی در بخش شهری در سه قالب خودمالکی، بازآفرینی شهری و حمایتی ساخته خواهد شد، ابراز کرد: برنامه تولید مسکن شهری در قالب بخش خصوصی (خودمالکی ۱۲ هزار و ۲۸ واحد مسکونی) مشخص شده است.

وی، با بیان اینکه سهم استان از برنامه چهار ساله تولید مسکن در محلات هدف بازآفرینی شهری نیز ۹ هزار و ۲۱ واحد است، تاکید کرد: همچنین سهم کل استان از برنامه چهار ساله تولید مسکن شهری در قالب مسکن حمایتی توسط دولت ۲۷ هزار و ۶۳ واحد مسکونی تعیین شده است.

قزوینیان، در پایان با بیان اینکه استاندار زنجان و معاون عمرانی استاندار به جد پیگیر روند عملیات اجرایی پروژه‌ها بوده و در یک ماه گذشته فرآیند همه پروژه‌های نهضت ملی مسکن رصد شده است،گفت: همه دستگاه‌های اجرایی با همراهی نماینده عالی دولت در استان زنجان پای کار هستند تا هر چه سریع‌تر برای متقاضیان جامانده، زمین لازم تامین شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز