خبرگزاری کار ایران

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران زنجان خبرداد؛

تا پایان فروردین آخرین مهلت ثبت نام فرزندان شهدا و جانبازان بالای ۷۰ درصد در آزمون استخدامی

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۰۳۷۴

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان، آخر فروردین ماه را پایان مهلت ثبت نام فرزندان شهدا و جانبازان بالای ۷۰ درصد در آزمون استخدامی اعلام کرد.

عباس برزگر، عصر امروز با اعلام این خبر به ایلنا در زنجان، اظهار داشت: ثبت نام فرزندان شهدا و جانبازان بالای ۷۰ درصد در آزمون استخدامی از ۱۷ اسفند ۱۴۰۲ شروع شده است و تا آخر فروردین ۱۴۰۳ ادامه خواهد داشت.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان، با اشاره به اینکه زمان برگزاری این آزمون اواسط اردیبهشت ماه خواهد بود، اضافه کرد: فرزندان شهدا و جانبازان بالای ۷۰ درصد می‌توانند با مدرک تحصیلی دیپلم به بالا و همچنین افرادی که داری دیپلم افتخاری هستند می‌توانند در این آزمون شرکت کنند و مشکلی در این رابطه وجود نخواهد داشت.

وی، با بیان اینکه آزمون استخدام فرزندان شهدا و فرزندان جانبازان ۷۰ درصد و بالاتر یکی از آزمون‌های وعده داده شده در دولت است که به منظور جذب فرزندان شهدا و جانبازان بالای ۷۰ درصد در دستگاه‌های اجرایی انجام می‌شود، افزود: امیدواریم با ثبت نام این عزیزان در این آزمون مشکل اشتغال فرزندان شهدا و فرزندان جانبازان ۷۰ درصد حل شود و با برگزاری آن دیگر مسأله‌ای با عنوان بیکاری در خانواده شهدا و جانبازان ۷۰ درصد نداشته باشیم.

ومدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان، با تاکید بر اینکه مهلت ثبت نام برای این عزیران تمدید نخواهد شد، یادآور شد: تاکنون 321 نفر از فرزندان شهدا و جانبازان بالای ۷۰ درصد زنجانی شامل 144 آقا و 177 خانم متقاضی شغل در این آزمون ثبت نام کرده‌اند.

برزگر، با اشاره به اقدامات بنیاد شهید در راستای ثبت نام جامعه هدف در این آزمون، گفت: تماس تلفنی با تک تک‌تک مشمولان، ارسال پیامک، حضور در منزل و ارائه مشاوره، کمک به تکمیل ثبت نام متقاضیان، پیگیری آمار و افراد ثبت نامی از ستاد مرکز، پیگیری و رفع مشکل افرادی که کدملی اجازه ثبت‌نام برای متقاضیان نمیداد، توجیه مطابقت رشته با مقطع تحصیلی افراد شرکت‌کننده از جمله اقدامات همکاران بنیاد شهید و امور ایثارگران در استان و شهرستان‌های تابعه جهت ثبت نام در این آزمون استخدامی بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز