خبرگزاری کار ایران

با صدور بیانیه‌ای مشترک از سوی امام جمعه و استاندار زنجان؛

از حضور مردم پایتخت شور و شعور حسینی در راهپیمایی ۲۲ بهمن تقدیر شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۱۰۷

در حقیقت همین ثروت عظیم است که مایه عزت و استقلال این کشور بوده و امروز نیز با نشان دادن حضور گسترده، پایبندی خود را به ارزش‌های گرانقدر خون شهدا، آرمان‌های امام(ره) و تبعیت و پیروی از فرامین مقام معظم رهبری به عنوان عمود و خیمه این نظام اثبات کردید.

امام جمعه و استاندار زنجان با صدور بیانیه‌ای مشترک؛ از حضور گسترده مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن تقدیر و تشکر کردند.
به گزارش ایلنا از زنجان، در این تقدیر آمده است: بدینوسیله ضمن سپاس و تقدیر از حضور همه اقشار مردم در جای جای استان، این همه شور و شعور را پاس داشته و بار دیگر این حماسه عظیم را به پیشگاه مقام معظم رهبری و همه مردم عزیز استان زنجان تبریک می‌گوییم.
حجت الاسلام علی خاتمی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان، و جمشید انصاری، استاندار زنجان، در بیانیه‌ای مشترک اعلام کردند، حضور باشکوه و پر از شور شما مردم استان که بار دیگر یکی از بی‌نظیر‌ترین حماسه‌های حضور مردمی را خلق کرد، نشانگر تصویر بی‌بدیلی از وحدت، همبستگی، هوشمندی و بیداری مردمی است که با درک حساسیت شرایط بین‌المللی و منطقه‌ای همواره با همین حمایت و ایستادگی‌ها موجبات حفظ و تثبیت و تقویت انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی شده است.
در ادامه این پیام آمده است: در حقیقت همین ثروت عظیم است که مایه عزت و استقلال این کشور بوده و امروز نیز با نشان دادن حضور گسترده، پایبندی خود را به ارزش‌های گرانقدر خون شهدا، آرمان‌های امام(ره) و تبعیت و پیروی از فرامین مقام معظم رهبری به عنوان عمود و خیمه این نظام اثبات کردید.
در پایان این بیانیه تصریح شده است، بدینوسیله ضمن سپاس و تقدیر از حضور همه اقشار مردم در جای جای استان، این همه شور و شعور را پاس داشته و بار دیگر این حماسه عظیم را به پیشگاه مقام معظم رهبری و همه مردم عزیز استان زنجان تبریک می‌گوییم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز