خبرگزاری کار ایران

با حضور مسئولین استان, همزمان با سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در استان زنجان؛

از آثار تولیدی صدا و سیمای مرکز زنجان " شبکه اشراق " رونمایی شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۵۸۸

شهیدانی مانند شهید مجید شهریاری و امثال آن توانسته‌اند با شهادت خود به جهانیان نشان دهند که مرد و زن ایرانی با پیروی از رهنمود‌های مقام معظم رهبری در سراسر جهان الگویی برای همه جهانیان باشند.

مدیر کل صدا وسیمای مرکز زنجان گفت: شهیدانی مانند شهید مجید شهریاری و امثال آن توانسته‌اند با شهادت خود به جهانیان نشان دهند که مرد و زن ایرانی با پیروی از رهنمود‌های مقام معظم رهبری در سراسر جهان الگویی برای همه جهانیان باشند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، مرتضی صفری ‌در مراسم تجلیل از خانواده شهدا و رونمایی از تولیدات فاخر صدا و سیمای مرکز زنجان «شبکه اشراق»، گفت: خانواده شهدا در حفظ شرف و عزت ملت ایران نقش بسیار مهمی داشتند و ما باید امنیت و عزت مداری خود را مدیون این شهیدان بدانیم.

صفری با بیان اینکه ۳ برنامه تلویزیونی و دو برنامه رادیویی در این مراسم یادلار، خاطره‏لر» مستند فاخر «کلام دل» که شامل زندگینامه استاد ولی‏الله کلامی بوده و در راستای کلام معروف مقام معظم رهبری تهیه شده است، گفت: زندگینامه ۲۰۰ شهید استان زنجان و همچنین مستند شهید شهریاری که با حضور مادر وی انجام می‌گیرد، از جمله آثار فاخری هستند که امروز با حضور امام جمعه «حجت الاسلام خاتمی» و استاندار زنجان «انصاری» رو نمایی می‌شود.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه باید در جنگ نرمی که با آن مواجه هستیم به قدرت نرم خود اتکا کنیم، اظهارداشت: شهیدانی مانند شهید مجید شهریاری و امثال آن توانسته‌اند با شهادت خود به جهانیان نشان دهند که مرد و زن ایرانی با پیروی از رهنمود‌های مقام معظم رهبری در سراسر جهان الگویی برای همه جهانیان باشند.

در ادامه این مراسم، رونمایی از تولیدات فاخر صدا و سیما و تجلیل از خانواده شهدا، امیرعلی نیک ‎بخش، نیز‌گفت: انقلاب اسلامی ایران از سه محور مهم و جداناپذیر برخورداربوده است.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان، با بیان اینکه کودتای۲۸ مرداد و حمله آمریکا به طبس و مسائل مختلف دیگر فقط با عنایت و توجه ویژه خداوند خنثی شده است، افزود: رهبری و هدایت‏های پیامبر گونه امام خمینی(ره) که فقیه زمان خود بودند نیز از مهم‏‌ترین محورهای این انقلاب به شمار می‌‏روند.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان با اشاره اینکه امروز عزتی که به دست آورده‏ایم تا ابد برای ما کافی است، یاد آورشد: در دوران طاغوت ملت ایران عزت و احترامی نداشتند.

وی درپایان تاکید کرد: امروز عزتی که کشور ایران دارد، در هیچ جائی از دنیا وجود ندارد و مردم شاهد بهای خون‏های داده شده خود در سطح جامعه هستند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز