خبرگزاری کار ایران

بیانیه اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان به مناسبت یوم الله ۲۲ بهمن:

دهه فجر تجلی وعده الهی برای مومنین است

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۴۸۰

اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان به مناسبت راهپیمایی ۲۲بهمن سال‌جاری بیانیه داد.

اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان به مناسبت راهپیمایی ۲۲بهمن سال‌جاری بیانیه داد.
به گزارش ایلنا از زنجان، در بیانیه اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان، آمده است: منجی و امام آزادگان، شهیدان و مبارزان، تداوم انقلاب اسلامی را بر بقای حکومت و ولایت اسلامی معنا نمود و حکومت اسلامی را به خلف صالح خود مقام معظم رهبری به امانت سپرد تا با پیوند امت و ولایت حاکمیتی برپا نگهدارنده‌ شریعت دینی، امانت‌دار و پاسدار خلق خدا، پناه امت و مستضعفین، هادی تعالیم و نظامان اسلام، مقاومت در برابر بدعت‌های کج‌اندیشان و متحجران، در دین و مبارزه با دشمنان و ملحدان، انقلاب اسلامی قوام و بقاء یابد.
دهه فجر گرامیداشت تجلی وعده الهی به آزادگان، مومنین و مستضعفین است واستمرار هر نهضتی به زنده نگه داشتن انگیزه‌های اصلی آن وابسته است و انحراف از آرمان‌ها، استواری ریشه‌های نهضت را مورد تهدید قرار می‌دهد. اکنون در مقطع حساس و سرنوشت‌سازی از دوران انقلاب اسلامی قرار گرفته‌ایم، مسئولیت دینی و انقلابی ما را بر این می‌دارد ضمن شناخت صحیح از مقتضای زمان خود، در ابعاد سیاسی، اقتصادی و اجتماعی و بویژه در جبهه مبارزه با استکبارجهانی از میراثگران‌سنگ انقلاب اسلامی صیانت نماییم.
انقلاب اسلامی، انقلابی بود در روش‌ها، بیداری مسلمانان و آزادگان و نفی جهل و غفلت در مقابل استکبار. حضرت امام‌خمینی(ره) با نفی بینش‌های متحجر، پای به عرصه اجرای احکام الهی از رهگذر حکومت اسلامی گذارد و با پیوند شریعت دینی، عقل و حکومت، راهنمایی بشریت تشنه عدالت شد؛ از حمایت محرومیت و پابرهنه‌ها عدول نکرد و ما را آموخت که عدول از عدالت اجتماعی، عدول از اسلام خواهد بود.
منجی و امام آزادگان، شهیدان و مبارزان، تداوم انقلاب اسلامی را بر بقای حکومت و ولایت اسلامی معنا نمود و حکومت اسلامی را به خلف صالح خود مقام معظم رهبری به امانت سپرد تا با پیوند امت و ولایت حاکمیتی برپا نگهدارنده‌ شریعت دینی، امانت‌دار و پاسدار خلق خدا، پناه امت و مستضعفین، هادی تعالیم و نظامان اسلام، مقاومت در برابر بدعت‌های کج‌اندیشان و متحجران، در دین و مبارزه با دشمنان و ملحدان، انقلاب اسلامی قوام و بقاء یابد.
انقلاب اسلامی ایران برگرفته از مکتب عاشورایی است و بی‌تردید ارزش‌های اخلاقی آن در فتنه‌ها و نقاط عطف تاریخ‌اش به پیوند به محرم و درس اخلاقی و عدالت‌خواهی عاشورایی آن صیانت خواهد شد. محرم صیقل دهنده روح مومنین و هدایت‌گر راستین برای امت اسلامی در برابر کژی‌ها و پلشتی‌های اماره‌گرایان مست در طول تاریخ نهضت بیداری اسلامی بوده و هست.
چهارمین دهه پیروزی انقلاب اسلامی و استمرار حیات طیبه نظام جمهوری اسلامی ایران سرشار از تحولات امید بخش می‌باشد. آحاد ملت در سرافرازی و نیک‌بختی آن باید در وحدتی مبارک و‌شناختی خردمندانه از ضرورت‌های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی و بین‌المللی بر پیوند‌های خود بیافزایند، نهال آزادی و استقلال کشور، نیازمند آبیاری است و فرموده اماما‌ن، فردایی دشواری خواهیم داشت و اگر مجهز به علم و تقوی و شعور انقلابی، اسلامی شویم، پیروزی حتمی خواهد بود.
راهپیمایی ۲۲ بهمن مظهر قدرت نرم جمهوری اسلامی ایران و سخت‌ترین سیلی ملت ایران بر صورت و سیرت دشمنان انقلاب اسلامی خواهد بود.
مردم بصیر و هوشیار ایران اسلامی در دعوت به ندای رهبر معظم انقلاب اسلامی و برای پاسداری از خون شهیدان با حضور گسترده در راهپیمایی ۲۲ بهمن، یکباردیگر اتحاد و همدلی خود را به نمایش خواهد گذاشت و این راهپیمایی با حضور بی‌نظیر مردم به عنوان روزی به یاد ماندنی در تاریخ ایران سربلند ثبت خواهد شد.
کارکنان اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان، روحانیون ومبلغین، شورای هیئات مذهبی، کانون مداحان ومراکز فرهنگی ودینی وموسسات ومراکز قرآنی مردمی استان زنجان نیز دراین مقطع حساس کنونی همگام با خیل عظیم ملت رشید ایران و در لبیک به ندای مقام معظم رهبری یکبار دیگر با آرمان امام شهیدان و شهیدان سرافراز انقلاب اسلامی تجدید پیمان نموده و آمادگی خود را برای جانفشانی در راه مقدس اسلام ناب محمدی(ص) اعلام می‌کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز