خبرگزاری کار ایران

همزمان با ایام ا… دهه فجر در زنجان صورت می‌گیرد؛

افتتاح پروژه‌های آماده آبفای استان زنجان

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۰۵۷

افتتاح و بهره برداری از الکترولیز نمک طعام در مخزن کوی قائم و افتتاح و بهره‌برداری از پروژه تامین برق اضطراری در پمپاژ امیر کبیر و پست پاساژ برق جدید در استان از جمله این طرح‌ها خواهد بود.

مدیر عامل آبفای استان زنجان گفت: با توجه به سیاست جایگزینی سیستم جدید و پیشرفته الکترولیز نمک طعام به منظور استفاده از تکنولوژیهای جدید گندزدایی آب شرب همچنین حذف خطرات نشت در استفاده از گاز کلر این دستگاه با ظرفیت گند زدایی ۲۰۰ لیتر در ثانیه در سایت کوی قائم نصب و بهره برداری حواهد شد.

به گزارش ایلنا از زنجان، مسلم‌پور نصرت مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان زنجان با اشاره به طرح‌های قابل اجرا در شرکت آبفای زنجان در ایام دهه فجر گفت: همزمان با ایام دهه فجر طرح افتتاح و بهره برداری از الکترولیز نمک طعام در مخزن کوی قائم و افتتاح و بهره برداری از پروژه تامین برق اضطراری در پمپاژ امیر کبیر و پست پاساژ برق جدید افتتاح و به بهره برداری می‌رسد.

مسلم‌پور نصرت افزود: دو دستگاه دیزل ژنراتور کاوا خریداری، نصب و راه اندازی شده است که این کار باعثمی‌شود که در زمان قطعی برق با قطعی آب در منطقه مواجه نشویم چرا که بیش از ۳۰ درصد شبعه توزیع آب از پمپاژ امیرکبیر تامین می‌شود.

وی در ادامه افزود: زمان قطعی برق با افت فشاز آب مواجه می‌شدیم که با افتتاح و بهره برداری از این ایستگاه پمپاژ با دیزل ژنراتور مشکل افت فشار نیز مرتفع می‌شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان زنجان در ادامه گفت: با توجه به سیاست جایگزینی سیستم جدید و پیشرفته الکترولیز نمک طعام به منظور استفاده از تکنولوژیهای جدید گندزدایی آب شرب همچنین حذف خطرات نشت در استفاده از گاز کلر این دستگاه با ظرفیت گند زدایی ۲۰۰ لیتر در ثانیه در سایت کوی قائم نصب و بهره برداری حواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز