خبرگزاری کار ایران

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان زنجان:

کمک ۳۶۳ میلیون ریالی مردم استان زنجان به مددجویان کمیته امداد در خانه انفاق زنجان

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۳۱۹

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان زنجان از کمک ۳۶۳ میلیون ریالی مردم استان زنجان به مددجویان کمیته امداد در خانه انفاق زنجان، طی دی ماه سال جاری خبر داد.

زنجان: معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان زنجان گفت: در دی ماه امسال در قالب طرح اکرام ایتام ۲۹۹ میلیون و ۳۸۴ هزار ریال کمک مردمی در این مرکز جمع‌آوری شده است.

به گزارش ایلنا از زنجان، رضا حسنلو اظهار کرد: خانه انفاق زنجان یک مرکز نیکوکاری است که در راستای تسهیل امور مربوط به خیرین ایجاد شده است.

وی با اشاره به مشارکت مطلوب مردم استان در طرح‌های اجرایی این نهاد اذعان داشت: خوشبختانه هر ماه شاهد افزایش کمک‌های مردمی در این مرکز هستیم.

این مسئول در ادامه با ارائه گزارشی از میزان کمک‌های جمع‌آوری شده در خانه انفاق زنجان تصریح کرد: در دی ماه امسال در قالب طرح اکرام ایتام ۲۹۹ میلیون و ۳۸۴ هزار ریال کمک مردمی در این مرکز جمع‌آوری شده است.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان زنجان همچنین به جذب ۲۵ حامی در این مرکز اشاره داشت و گفت: این تعداد حامی کفالت ۲۶ یتیم را قبول کرده‌اند.

حسنلو همچنین به جمع‌آوری یک میلیون و ۲۴۷ هزار ریال کمک مردمی در قالب طرح آزاد سازی زندانیان اشاره داشت و بیان کرد: همچنین در قالب طرح یاسین ۴ میلیون ریال و در بخش کفارات نیز ۲۵۵ هزار ریال کمک در خانه انفاق زنجان طی دی ماه جمع‌آوری شده است.

وی جمع‌آوری یک میلیون و ۵۷۵ هزار ریال کفاره و ۷۰۰ هزار ریال کمک در قالب طرح تاج گل را از کمک‌های جمع‌آوری شده رد خانه انفاق زنجان طی دی ماه اعلام کرد و اذعان داشت: همچنین در این مدت ۳ میلیون و ۸۳۲ هزار ریال کمک مردمی در قالب صدقات جمع‌آوری شده است.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان زنجان در ادامه مبلغ کمک‌های جمع‌آوری شده در قالب طرح شفا را ۲۰ میلیون و ۸۹۶ هزار ریال اعلام کرد و بیان داشت: طی دی ماه سال جاری در قالب طرح حج فقرا نیز ۴ میلیون و ۲۰۰ هزار ریال کمک مردمی در خانه انفاق زنجان جمع‌آوری شد.

این مسئول در ادامه با اشاره به جمع‌آوری ۱۳ میلیون و ۸۷۱ هزار ریال کمک مردمی در قالب طرح محسنین اضافه کرد: دی ماه سال جاری در قالب این طرح چهار حامی جذب شده است.

وی همچنین میزان کمک‌های جمع‎آوری شده در خانه انفاق زنجان را در قالب طرح کوثر ۱۰ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال اعلام کرد و اذعان داشت: این مبالغ در راستای کمک به ازدواج جوانان هزینه می‌شود.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان زنجان در پایان مجموع کمک‌های غیرنقدی جمع‌آوری شده در خانه انفاق زنجان را ۲ میلیون و ۷۹۵ هزار ریال عنوان کرد و گفت: در مجموع دی ماه سال جاری ۳۶۳ میلیون و ۲۵۷ هزار ریال کمک مردمی در خانه انفاق زنجان جمع‌آوری شده است.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز