خبرگزاری کار ایران

در زمینه آسیب های اجتماعی؛

آموزش، اطلاع‌رسانی و پیشگیری برای سلامتی جامعه دارای اهمیت اساسی‌ست

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۰۵۰

مسئول دبیرخانه آموزش، پیشگیری ازاعتیاد و آسیب‌های اجتماعی، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: ما داری سه راهکار آموزش، پیشگیری و مقابله و درمان در حوزه آسیب های اجتماعی در جامعه هستیم.

زنجان: مسئول دبیرخانه آموزش، پیشگیری ازاعتیاد وآسیب‌های اجتماعی، اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان زنجان گفت: مشارکت فعال در برخی برنامه‌ها در الویت کاری این مجموعه است.

به گزارش ایلنا از زنجان، حجت الاسلام علی صمدی، مسئول دبیرخانه آموزش، پیشگیری از اعتیاد و آسیب‌های اجتماعی، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان، با اعلام این مطلب گفت: یکی از فعالیت‌ها ومسئولیتهای دبیرخانه آموزش وپیشگیری از اعتیاد وآسیب‌های اجتماعی این اداره شرکت در جلسات متعدد، مرتبط با این مسائل در جامعه درراستای آموزش، اطلاع رسانی وکمک به پیشگیری از آسیب‌های است.

صمدی با بیان اینکه اقدامات این دبیرخانه در راستای انجام امور کار‌شناسی شده است، افزود: الویت دراین مجموعه با شرکت در اغلب جلسات در این زمینه برای مشارکت در این موارد بوده است.

حجت الاسلام صمدی در ادامه نقش دستگاههای اجرایی استان را در این راستا مهم ارزیابی کرد و گفت: با شرکت در این جلسات کار‌شناسی، مشارکت وتدوین برنامه‌های در این حوزه می‌توان در راستای آموزش وپیشگیری از آسیبهای اجتماعی بسیارموثر عمل کرد.

این مسئول در این اداره کل، در بخشی از سخنان خود، افزود: مشارکت فعال در برخی برنامه‌ها در الویت کاری این مجموعه است.

وی همچنین با اشاره به فعالیت خود در این اداره کل یاد آورشد: ما داری سه راهکار آموزش، پیشگیری ومقابله ودرمان درزمینه‌های آسیب‌های اجتماعی هستیم.

مسئول دبیرخانه آموزش، پیشگیری از اعتیاد وآسیب‌های اجتماعی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان، در بخشی از سخنان خود نقش آموزش وپیشگیری در جامعه ودستگاههای اجرای را حائز اهمیت عنوان کرد وافزود: شاهد آموزش وپیشگیری در این اداره کل با اقداملات موثر هستیم.

وی آموزش از طریق اقدامات فرهنگی و هنری را با زبان گویای هنری با اجرا و برگزاری برنامه‌ها را دارای اهمیت اساسی در این مجموعه برشمرد و گفت: برگزاری جشنواره‌ها و نمایشگاه‌ها با موضوعات مختلف در حوزه فرهنگ و هنری جهت پیشگیری‌های اجتماعی در جامعه بسیارموثر است.

حجت الاسلام صمدی، با بیان اینکه تاکنون شاهد خروجی، اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری با محتوای ویژه آموزشی در این مجموعه بودیم، اظ‌ها رکرد: فعالیتهای فرهنگی وهنری ما دراین مجموعه به صورت آگاهانه وبه صورت کار‌شناسی شده در زمینه آسیب‌های اجتماعی است.

وی آموزش، اطلاع رسانی وپیشگیری در این زمینه را برای سلامتی جامعه داری اهمیت اساسی عنوان کرد وگفت: اجرای همایش وگردهمایی در این زمینه می‌تواند بسیار حائز اهمیت در این راستا باشد.

این مسئول با اشاره به اینکه همه واحد‌ها باید مراقبت از زیر مجموعه‌های خود داشته باشند یا آورشد: آموزش در بین کارکنان با دعوت از دستگاهای اجرایی مختلف برای مشارکت در این فعالیتهای آموزشی بسیار مطلوب خواهد بود.

وی در پایان ضرورت آموزش دراین زمینه را دارای اهمیت دانست وگفت: اقدامات دراین زمینه نیاز ضروری در جامعه امروز است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز