خبرگزاری کار ایران

یکی از اعضای شورای شهر زنجان تاکید کرد:

تدوین بودجه سال آینده شهرداری با بررسی نارسائی‌های بودجه امسال همراه شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۹۲۷

یکی از اعضای شورای شهر زنجان با اشاره به رعایت برخی موارد در تدوین بودجه سال ۹۳ شهرداری گفت: تدوین بودجه سال آینده با بررسی نارسائی‌ها بودجه امسال همراه شود.

شهردار زنجان گفت: زنجان باید راهکارهای لازم برای جلوگیری از این درگیری‌ها اتخاذ شود تا ماموران نظارتی شهرداری بتوانند در کمال امنیت به وظیفه خود عمل کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، عباس راشاد امروز(۲۴ دی) در جلسه علنی شورای شهر زنجان یکی از تکالیف اصلی شورای شهر را بررسی بودجه پیشنهادی عنوان کرد و اظهار داشت: باید در تدوین بودجه سال ۹۳، نارسایی‌های بودجه امسال لحاظ شود.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه شهردار مکلف است قبل از تدوین بودجه سال آینده سیاست‌های کلی را به اطلاع اعضای شورا برساند، ادامه داد: باید در تدوین بودجه، کاستی‌های بودجه سنوات گذشته نیز در نظر گرفته شود.

راشاد بر تمرکز درآمدهای شهرداری تاکید کرد و یادآور شد: با تمرکز این درآمد‌ها می‌توانیم بودجه کلی شهرداری را تصویب کنیم.

این مقام مسئول به برخی تکالیف شورا‌ها که مصوب مجلس است اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: این تکالیف باید از سوی شهرداری عملیاتی شود.

در ادامه این جلسه شهردار زنجان نیز به بدهی ۱۰ میلیارد تومانی شهرداری به بیمه تامین اجتماعی از سنوات گذشته اشاره کرد و گفت: چهار میلیارد تومان از این بدهی مربوط به سازمان اتوبوسرانی و سه میلیارد تومان آن مربوط به جریمه عدم پرداخت به موقع است.

محسن امین بر پرداخت این بدهی تاکید کرد و افزود: این مبلغ در زمان شهردار سابق ایجاد شده است و در صورت پرداخت آن قدرت نقدینگی شهرداری کاهش یافته و خدمات کمتری به مردم ارائه می‌شود.

وی همچنین به مزایده یک قطعه زمین ۲ هکتاری در «کوی پونک» به مبلغ ۹ میلیارد تومان اشاره کرد و افزود: واگذاری این زمین می‌تواند بخشی از بارمالی شهرداری را کاهش دهد.

امین همچنین به فعالیت اکیپ‌های نظارتی شهرداری در سطح شهر اشاره کرد و با یادآوری اینکه در قانون نیز از این ماموران به عنوان ضابطان قضایی یاد شده است، افزود: متاسفانه متخلفان در بحثسد معبر و ساخت و سازهای غیرمجاز با ماموران شهرداری درگیر می‌شوند که تبعات ناخوشایندی را نیز در پی دارد.

به گفته شهردار زنجان باید راهکارهای لازم برای جلوگیری از این درگیری‌ها اتخاذ شود تا ماموران نظارتی شهرداری بتوانند در کمال امنیت به وظیفه خود عمل کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز