خبرگزاری کار ایران

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان تاکید کرد؛

کیفیت بخشی به خدمات مراکز نیکوکاری با رویکرد توانمند سازی اولویت اصلی کمیته امداد است

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۱۴۴۶

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان،گفت: در کنار توسعه کمی مراکز نیکوکاری کیفیت بخشی به خدمات این مراکز با نگاه و رویکرد توانمند سازی از اولویت های اصلی کمیته امداد در حوزه فعالیت این تشکل های مردمی است.

به گزارش ایلنا از زنجان، روح‎‌اله صالحی، در شورای راهبری مراکز نیکوکاری با اشاره به کسب رتبه برتر توسط کمیته امداد در سه بخش در رویداد جوانی جمعیت گفت: این موضوع نشان از توجه ویژه کمیته امداد به موضوع جوانی جمعیت دارد.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان، اهدای یک هزار و ۱۰۰ جهیزیه، اشتغالزایی برای ۲۷۰۰ مددجوی جوان و همچنین حمایت از خانواده‌های دارای چندقلو را از جمله فعالیت‌های کمیته امداد در حوزه جوانی جمعیت برشمرد و افزود: البته فعالیت‌های این نهاد به موارد ذکر شده منتهی نشده و اقداماتی هم به صورت غیرمستقیم با همکاری کمیته امداد صورت گرفته است.

صالحی، با اشاره به انتخاب مرکز نیکوکاری حضرت ابوالفضل (ع) به عنوان فعال حوزه جوانی جمعیت بیان کرد: این مرکز در بحث اهدای جهیزیه به زوج‌های جوان اقدامات موثری ارائه کرده بود که هم اکنون نیز در حال انجام است.

مدیرکل کمیته امداد استان ،در ادامه به درخواست‌های ارائه شده از سوی مراکز نیکوکاری در ارتباط با تغییر حوزه کاری و یا تخصصی شدن آنها اشاره کرد و گفت: تخصصی شدن مراکز باید نتیجه مشخص داشته باشد تا این اقدام صورت گیرد.

وی اضافه کرد: در کنار توسعه کمی مراکز نیکوکاری کیفیت بخشی به خدمات این مراکز با نگاه و رویکرد توانمند سازی از اولویت های اصلی کمیته امداد در حوزه فعالیت این تشکل های مردمی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز