خبرگزاری کار ایران

مدیر کمیته امداد شهرستان زنجان خبرداد:

جمع‌آوری ۸ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال زکات در شهرستان زنجان

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۳۸۳

مدیر کمیته امداد شهرستان زنجان گفت: در ۹ ماهه سال جاری ۹ مورد احداث، شش مورد احداث، ۱۲ مورد مرمت و بهسازی از محل زکات جمع‌آوری شده در استان صورت گرفته است.

زنجان _ ایلنا: مدیر کمیته امداد شهرستان زنجان گفت: در مجموع تا پایان آذر امسال ۸ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال زکات در شهرستان زنجان جمع‌آوری شده است.

به گزارش ایلنا از زنجان، اصغر پناهی، مدیر کمیته امداد شهرستان زنجان، در جلسه شورای زکات شهرستان زنجان به ارائه گزارشی از مبالغ زکات جمع‌آوری شده طی سال گذشته و سال جاری و موارد هزینه کرد آن پرداخت.

وی با اشاره به برگزاری مستمر جلسات شورای زکات در این شهرستان اضافه کرد: در این جلسات نقاط ضعف و قوت شهرستان در جمع‌آوری زکات و ترویج و تبلیغ بیشتر این امر مورد بررسی قرار گرفته است.

مدیر کمیته امداد شهرستان زنجان در ادامه به برگزاری جلسات چهره به چهره با کشاورزان عمده کار شهرستان اشاره کرد و گفت: این جلسات نیز به منظور تبیین و تبلیغ امر زکات در بین این گروه صورت گرفته است.

این مسئول نصب بنرهای تبلیغی و اطلاع رسانی، برگزاری جلسات مشترک با دستگاه‌های اجرایی مرتبط با امر زکات و اطلاع رسانی از طریق رسانه‌های دیداری و شنیداری و همچنین مکتوب را از دیگر اقدامات انجام شده توسط دبیرخانه شورای زکات در شهرستان زنجان اعلام کرد و بیان داشت: در مجموع تا پایان آذر امسال ۸ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال زکات در شهرستان زنجان جمع‌آوری شده است.

وی در پایان با اشاره به اینکه مبلغ اعلام شده با توجه به موارد تعیین شده در دین در زمینه ساخت پروژه‌های عمرانی عام المنفعه و همچنین محرومیت زدایی هزینه می‌شود، گفت: در ۹ ماهه سال جاری ۹ مورد احداث، شش مورد احداث، ۱۲ مورد مرمت و بهسازی از محل زکات جمع‌آوری شده در استان صورت گرفته است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز