خبرگزاری کار ایران

رئیس دانشگاه علوم پزشکی زنجان خبر داد:

افتتاح بیمارستان بهمن زنجان همزمان با ۱۷ ربیع الاول

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۵۵۲

رئیس دانشگاه علوم پزشکی زنجان از افتتاح بیمارستان بهمن زنجان همزمان با ۱۷ ربیع الاول خبر داد.

زنجان _ ایلنا: رئیس دانشگاه علوم پزشکی زنجان گفت: دستاوردهای مهمی از سوی این دانشگاه به دست آمده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از نجان، رحیم سروری زنجانی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی زنجان، ظهر امروز در مراسم افتتاح بخش‌های تخصصی پلی کلینیک شهید مطهر زنجان اظهار کرد: چشم انداز برنامه ۲۰ ساله نظام اسلامی از تاکیدات مقام معظم رهبری است که دانشگاه علوم پزشکی برای رسیدن به این برنامه اقدامات لازم را انجام می‌دهد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر مجوز احداث۲۸ کلینیک در استان زنجان صادر شده است، افزود: مجوز برای راه اندازی ۶۰ مرکز خدمات درمانی سوء استفاده مواد نیز صادر شده است.

این مسئول از احداثدو بیمارستان خصوصی در زنجان خبر داد و افزود: سه مورد دی کلینیک نیز مجوزهای لازم را اخذ کرده‌اند.

وی با اشاره به اینکه مجوز راه اندازی ۷۳ آزمایشگاه از سوی دانشگاه صادر شده است، خاطرنشان کرد: دستاوردهای مهمی از سوی این دانشگاه به دست آمده است.

سروری با بیان اینکه تخت‌های آی سی یو از مهم‌ترین بخش‌های بیمارستانی است، تصریح کرد: هفت تخت به دلیل ضرورت راه‌اندازی شده است.

وی با اشاره به راه‌اندازی بخش اورژانس سرپایی بیمارستان ولیعصر زنجان یادآور شد: ایستگاه سلامت نیز در سبزه میدان زنجان راه اندازی شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی زنجان از فعالیت بخش بین الملل دانشگاه علوم پزشکی زنجان خبر داد و گفت: ۹۶ نفر برای این مجموعه پذیرش شده‌اند که ۷۲ درصد این افراد بومی هستند.

وی ادامه داد: نفرات بر‌تر رشته‌های پزشکی، دندانپزشکی و دارو سازی این دانشگاه از زنجان هستند که این امر نشان دهنده ظرفیت‌های علمی بالای استان زنجان است.

سروری از افتتاح بیمارستان بهمن زنجان همزمان با ۱۷ ربیع الاول خبر داد و گفت: این مجموعه نخستین مجموعه بیمارستانی خصوصی زنجان محسوب می‌شود.

وی تصریح کرد: مجموعه مرکز باروری بیمارستان آیت الله موسوی نیز از دیگر اقدامات مهم این دانشگاه در سال جاری محسوب می‌شود که به زودی راه اندازی می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز