خبرگزاری کار ایران

فرماندار زنجان:

پروژه های گازرسانی ۷۴ روستای زنجان درحال اجرا است.

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۳۸۲۳

فرماندار زنجان، با بیان اینکه ۱۵۰ روستای شهرستان زنجان با قریب به ۲۳ هزار خانوار از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند، گفت: پروژه های گازرسانی به ۷۴ روستای شهرستان زنجان نیز درحال اجرا و طراحی هستند.

به گزارش ایلنا از زنجان، پرویز خالقی در بازدید میدانی از آخرین وضعیت پروژه های گازرسانی به روستاهای شهرستان زنجان از قبیل حصار، مشمپا و شکورچی و ... و ارزیابی مطلوب روند طرح های گازرسانی به این دسته از روستاها که وارد مرحله بهره برداری شده اند، اظهار داشت: روند پیگیری طرح های گازرسانی به روستاهای زنجان از سوی عوامل شرکت گاز پیشبرنده و رضایت بخش بوده و توانسته بخش عمده ای از رفاه اجتماعی روستائیان را تامین کند.

فرماندار زنجان،  با بیان اینکه ۱۵۰ روستای شهرستان زنجان با قریب به ۲۳ هزار خانوار از نعمت گاز طبیعی برخوردار می باشند، ادامه داد: درحال حاضر منازل ۸۶/۵ درصد از جمعیت روستایی شهرستان زنجان دارای گاز طبیعی هستند.

این مسئول ، یادآورشد: پروژه های گازرسانی به ۴۷ روستای شهرستان زنجان با جمعیتی بالغ بر بیش از ۲۳۰۰ خانوار درحال اجرا بوده و بطور میانگین پیشرفت فیزیکی حدود ۷۰ درصدی را از آن خود ساخته اند که با بهره برداری از این دسته از طرح ها در سال آتی، درصد گازرسانی به مناطق روستایی شهرستان به بالای ۹۵ درصد خواهد رسید.

خالقی، تصریح کرد: پروژه های گازرسانی به ۲۷ روستای شهرستان زنجان با جمعیتی بالغ بر ۴ درصد کل جمعیت روستایی شهرستان، در دست بررسی و طراحی می باشند که درصورت گذر موفقیت آمیز از مراحل طراحی، به فرآیندهای پیمان سپاری و اجرا وارد خواهند شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز