خبرگزاری کار ایران

استاندا رزنجان در حضور وزیر کشور:

با اجرای اقتصاد دیجیتال شفافیت بیشتر و فساد کمتر می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۸۳۷۵

استاندار زنجان، با اشاره به اهمیت راه اندازی سامانه زیرساخت داده های مکانی در استان، : گفت: اجرای اقتصاد دیجیتال موجب شفافیت بیشتر، فساد کمتر و دسترسی هرچه بیشتر و راحت‌تر مردم به خدمات دستگاه‌های مختلف می‌شود.

به گزارش ایلنا از زنجان، محسن افشارچی، شامگاه امروز سه شنبه (16اسفند)در جلسه بهره برداری از طرح‌های فناوری دیجیتال (داشبورد مدیریتی، زیرساخت داده مکانی (SDI) و پروژه شهروند سپاری شهرداری) که با حضور وزیر کشور، اظهار داشت: استان زنجان در حوزه اقتصاد دیجیتال برنامه ریزی و اقدام کرده است.

استاندار زنجان، با بیان اهمیت انجام امور در بستر نرم افزار و به صورت دیجیتال، ادامه داد: در استانداری زنجان داشبورد مدیریتی تدوین و راه اندازی شده است که داده هایی در آن قرار می‌گیرد و در کنار هم اطلاعات مفیدی را در دسترس کاربران قرار می دهد.

وی، با اشاره به راه اندازی سامانه زیرساخت داده های مکانی در استان،گفت: این سامانه زیرمجموعه اطلس سرمایه گذاری استان است که هم اکنون ۱۲۸ لایه در آن قرار دارد.

افشارچی، در پایان با اشاره به افتتاح پروژه بزرگ عمرانی سبزه میدان، مرکز ۱۶۰ تختخوابی آنکولوژی بیمارستان ولیعصر (عج)  و مرکز پزشکی هسته‌ای انجمن خیریه مهرانه زنجان با حضور وزیر کشور، اضافه کرد: این اقدامات موجب پیشرفت و توسعه استان خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز