خبرگزاری کار ایران

آغاز عملیات اجرایی پروژه‌های گازرسانی به ۲۷ روستا در زنجان

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۵۱۳۹

مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان، با اشاره به برخورداری 100درصدی شهرهای زنجان از لوله کشی شبکه گاز رسانی، خبر از آغاز عملیات اجرایی پروژه‌های گازرسانی به ۲۷ روستای استان با برآورد اعتبار ۶۶ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان در دهه فجر سالجاری داد.

به گزارش ایلنا از زنجان، رحیم سلیمانی نژاد، امروز در جمع خبرنگاران، با اشاره به اینکه گازرسانی به مناطق مختلف از رسالت های شرکت گاز است، گفت:  100 درصد شهرها ما از نعمت گاز برخوردارند.

مدیرعامل شرکت گاز استان، با یادآوری اینکه 92 درصد از روستاهای استان نیز از نعمت لوله کشی و شبکه گاز برخوردارند، ادامه داد: امسال 280 میلیارد تومان برای گازرسانی به روستاهای استان تخصیص یافت که با رایزنی های انجام شده به 493 میلیارد تومان افزایش یافت.

وی، با بیان اینکه به سهم استانی برای گازرسانی به  روستاهای فاقد شبکه لوله کشی گاز است، گفت: در پروژه های مسکن ملی نیز شرکت گاز ورود جدی داشته است و مسکن کوی زیتون، کوی نصر  و مسکن برکت پیمان سپاری شده است.

سلیمانی نژاد، ادامه داد: تامین 20 درصد گازرسانی به شهرک شهید رجایی امسال انجام خواهد شد و مابقی نیز در دست برون سپاری است.

به گفته مدیرعامل شرکت گاز استان با صرف هزینه‌ای بالغ بر ۸۴ میلیارد و ۷۳۵ میلیون تومان برای ۴۱ پروژه روستایی  شاهد افتتاح پروژه های گاز رسانی خواهیم بود .

سلیمانی نژاد، یادآورشد: در سال جاری ، ۶۷۵ روستای استان زنجان به شبکه گاز کشور متصل شده است.

وی، با بیان اینکه در خصوص روستاها امسال حرکت جهشی اتفاق افتاده است، تصریح کرد: با افزایش بودجه‌ای که اتفاق افتاد، اقدامات خوبی انجام شده و برنامه‌های مطلوبی در دست اقدام است، طبق برنامه کشوری که طی ۳ سال ۳۰۰۰ روستا باید از نعمت گاز بهره‌مند شوند برش استانی در این خصوص آغاز شده است.

 این مسئول در استان، به گازرسانی ۵۴ واحد صنعتی و تولیدی با صرف هزینه‌ای بیش از ۱۰ میلیارد و ۸۹۰ میلیون تومان در سطح استان اشاره کرد و گفت: افتتاح خط تغذیه تقویتی شهر زنجان، گازرسانی به شهرک صنعتی شهید شهریاری ، گازرسانی به شهرک ولیعصر (عج) سلطانیه، گاز رسانی به پروژه نهضت ملی مسکن، آغاز عملیات اجرایی گازرسانی به ۲۷ روستا با اعتبار برآوردی حدود ۶۶ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان از افتتاح پروژه‌های دهه  فجر در سالجاری خبر داد.

وی، در پایان اضافه کرد: امسال در دهه فجر 127 طرح با اعتبار 180 میلیارد تومان افتتاح و کلنگ زنی می شود که 100 طرح افتتاح و 27 طرح کلنگ زنی خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز