خبرگزاری کار ایران

اجرای طرح آبرسانی به مجتمع برون قشلاق­­ - قره گل زنجان/ کاهش تنش آبی در ماهنشان به 17 روستا

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۳۷۰۱

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان، با اشاره به اجرایی شدن طرح آبرسانی به مجتمع برون قشلاق-قره گل در شهرستان ماهنشان، گفت: با رفع تنش آبی در این دو روستا، تعداد روستاهای دارای تنش آبی در شهرستان ماهنشان به 17 روستا کاهش یافت.

به گزارش خبرنگارایلنا از زنجان، علیرضا جزء قاسمی، با اعلام این خبر، اظهار کرد: این طرح در راستای رفع تنش آبی در این دو روستا اجرا شد که طی آن یک رشته قنات به طول بیش از 100 متر احداث شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان، ادامه داد: حفر و تجهیز یک حلقه چاه مادر همراه با دو میله بازدید، احداث 200 متر خط انتقال، 100 خط برق رسانی و نصب دو دستگاه شناور برای چاه آب آشامیدنی از دیگر بخش های طرح آبرسانی به این مجتمع است.

وی افزود: برای اجرای این طرح اعتباری افزون بر 15 میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی هزینه شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان، گفت: با اجرای این طرح، جمعیتی بالغ بر 350 خانوار در دو روستای برون قشلاق و قره گل در بخش مرکزی شهرستان ماهنشان از نعمت آب آشامیدنی بهره مند شدند.

این مسئول در استان اضاف کرد: با رفع تنش آبی در این دو روستا، تعداد روستاهای دارای تنش آبی در شهرستان ماهنشان به 17 روستا کاهش یافت که با برنامه ریزی های انجام شده، مشکل آب این روستاها نیز در کوتاه ترین زمان ممکن رفع خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز