خبرگزاری کار ایران

پیشرفت ۴۵ درصدی پروژه های نهضت ملی مسکن در زنجان

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۳۶۳۷

مدیرکل بنیاد مسکن استان زنجان، از پیشرفت ۴۵ درصدی پروژه های نهضت ملی مسکن در شهرهای زیر ۱۰۰ هزار نفر استان زنجان خبر داد و گفت: روند اجرایی این پروژه ها براساس برنامه زمانبندی شده پیش می رود.

به گزارش ایلنااز زنجان، رضا خواجه ای با بیان اینکه، خوشبختانه درصد زیادی از پروژه‌های مسکن ملی در شهرهای زیر 100 هزار نفر از روند پیشرفت خوبی برخوردار هستند، اظهار کرد: روند اجرایی پروژه های مسکن، براساس برنامه زمان بندی شده پیش می رود، به طوری که می توان گفت بخش اعظمی از این پروژه ها در مراحل مختلف اجرایی اعم از فونداسیون، اسکلت، سفت کاری و نازک کاری ، بیش از 45 درصد پیشرفت فیزیکی دارند.

مدیرکل بنیاد مسکن  استان، تصریح کرد: هم اکنون این بنیاد،هزار و 242واحد مسکونی اعم از مسکن شهری و طرح نهضت ملی مسکن در دست اجرا و هزار و 733واحد  به مساحت 223636 مترمربع نیز در دست طراحی دارد.

وی با اشاره به اینکه، پروژه های نهضت ملی مسکن در قالب 12 پروژه(1151 واحد مسکونی) در شهرهای هیدج، صائین قلعه ، خرمدره ، قیدار و ابهر به عهده بنیاد مسکن است که روند اجرای  این پروژه‌ها  با برنامه زمانبندی شده مطابقت دارد، یادآور شد: در اجرای پروژه ها تمامی نکات فنی ،مهندسی  و ایمنی رعایت شده تا بهترین خدمات به مردم ارائه گردد.

خواجه ای  با تاکید اینکه، استفاده از مصالح استاندارد در پروژه های نهضت ملی مسکن و رعایت مقررات ملی ساختمان مورد تاکید این نهاد بوده ، خاطر نشان کرد: توجه به کیفیت در کنار کمیت و اجرای دقیق و بموقع پروژه های و طرح های مسکن امری مهم بوده که در این میان می توان گفت؛ ساخت و سازهای عظیم در قالب طرح نهضت ملی فرصت مناسبی برای بهره گیری از مهندسان، متخصصان و کارگران بومی خواهد بود.

مدیرکل بنیاد مسکن استان بر ضرورت تعامل هر چه بیشتر دستگاه‌های خدمات رسان در خصوص اجرای پروژه‌های نهضت ملی مسکن تاکید کرد و  اظهار داشت: باید همه دستگاه های ذی ربط و خدمات رسان در فراهم کردن و  و ایجاد زیرساخت ها در اجرای پروژه های مسکن پای کار باشند تا پروژه ها به موقع به مردم واگذار شود.

وی در ادامه از افتتاح فاز اول  پروژه  مسکن صائین قلعه در دهه فجر سال جاری خبر داد و گفت: در حال حاضر پروژه 16 واحدی  نهضت ملی صائین قلعه به اتمام رسیده و به زودی افتتاح خواهد شد.

خواجه ای افزود: علاوه بر اجرای 12 پروژه در شهرهای زیر 100 هزار نفر جمعیت، پروژه ۳۶۸ واحدی گلشهر زنجان نیز در قالب طرح نهضت ملی مسکن در شهر زنجان از سوی بنیاد مسکن آغاز شده  است.

مدیرکل این نهاد با بیان اینکه، این پروژه با طراحی ۶ بلوک و مساحت 52542 متر مربع  و با پیشرفت فیزیکی 53 درصد در حال انجام  است، خاطر نشان کرد:  پیش بینی می شود با محقق شدن منابع مالی پروژه از طریق تکمیل آورده متقاضیان و تسهیلات بانکی، پروژه اوایل نیمه دوم سال  ۱۴۰۲ به متقاضیان تحویل شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز