خبرگزاری کار ایران

پرداخت هزینه درمانی بیش از ۳۶ میلیاردی هلال احمر به بیماران زنجانی

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۳۶۳۲

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان، گفت: از ابتدای امسال تا پایان دی ماه ۳۶ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال برای بیماران نیازمند این استان هزینه درمانی پرداخت شده است.

به گزارش ایلنااز زنجان، سید قاسم موسو ی، اظهار کرد: جمعیت هلال احمر استان زنجان در قالب طرح "حمایتی – درمانی"، از همه افراد نیازمند و اقشار آسیب پذیر که توانایی تامین هزینه‌های درمانی، دارویی و توانبخشی را ندارند، در پرداخت بخشی از این هزینه ها آنها را حمایت می‌کند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان، تاکید کرد: در 10 ماهه گذشته از سالجاری 36  میلیارد و 700 میلیون ریال برای 2 هزار و 104 بیمار نیازمند استان زنجان پرداخت شده است.

موسوی اظهارداشت: حمایت های مالی هلال احمر در بخش های دارو و درمان، کمک هزینه بستری طبی و جراحی، اروتز و پروتز، عمل زایمان طبیعی و سزارین، فرانشیز دارو و درمان و کمک هزینه خدمات دندانپزشکی است.

وی، یادآورشد: کمک هزینه پاراکلینیک(سونوگرافی، سی تی اسکن)، تامین وسایل و تجهیزات توانبخشی، وسایل بهداشتی، درمانی و مصرفی، درمان سرپایی و کمک هزینه شیرخشک برای خانواده های نیازمند از دیگر موارد حمایت های مالی جمعیت هلال احمر در سطح استان زنجان است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان، گفت: جمعیت هلال احمر به عنوان نهادی بشردوستانه همواره نقش محوری در فعالیت های اجتماعی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران داشته است.

موسوی اضافه کرد: در ماه های آبان، آذر و دی ماه امسال نیز 22 میلیارد ریال تسهیلات  در ماه های آبان، آذر و دی ماه امسال در شهرستان های زنجان، ابهر، خرم دره، خدابنده، ماهنشان، طارم و ایجرود به  62 بیمار نیازمند به دارو و درمان پرداخت شده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز