خبرگزاری کار ایران

مدیر کل فرهنگ ارشاد اسلامی استان زنجان:

اداره ارشاد زنجان آماده ایجاد زمینه‌های فرهنگی و هنری جامعه کارگری استان است

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۹۳۲

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان، با اشاره به نقش و اهمیت فعالیت‌های فرهنگی و هنری در ابعاد و اقشار مختلف جامعه گفت: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان می‌تواند زمینه فعالیت‌های فرهنگی در استان را برای جامعه هدف کارگری فراهم نماید.

زنجان _ ایلنا: مدیر کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان زنجان، با اشاره به نقش و اهمیت فعالیت‌های فرهنگی و هنری در ابعاد و اقشار مختلف جامعه گفت: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان می‌تواند زمینه فعالیت‌های فرهنگی در استان را برای جامعه هدف کارگری فراهم نماید.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، ناصر مقدم، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان، امروز در نشست صمیمی با نمایندگان خانه کارگر استان زنجان، با بیان اینکه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان آمادگی لازم را برای اقدامات فرهنگی و هنری برای جامعه هدف کارگری در استان را دارد گفت: تامین هزینه‌های انجمن‌ها و گروه‌های فرهنگی از طرف صنایع استان زنجان در این راستا دارای اهمیت خواهد بود.

مقدم با اشاره به وجود پتانسیل‌های مطلوب در بخش صنایع استان زنجان افزود: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان می‌تواند متولی و زمینه ساز فعالیت‌های فرهنگی هنری برای جامعه کارگری در استان را فراهم نماید.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان در ادامه خاطر نشان کرد: در صدد تشکیل کارگروه برای برخی فعالیت‌های فرهنگی هنری در انجمن‌ها و گروه‌های هنری استان زنجان با ارگان‌ها و دستگاه‌های ویژه هستیم. این اقدامات و این فعالیت‌ها را در استان زمینه ساز تعامل بیشتر از پیش این مجموعه با جامعه فرهنگی و هنری، گرو‌ه‌ها و انجمن‌ها برای اقشار مختلف جامعه از جمله کارگران برشمرد.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز