خبرگزاری کار ایران

به همت اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان زنجان صورت گرفت؛

ایتام و کودکان بی سرپرست به تماشای نمایش " خرگوشهای بازیگوش " نشستند

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۲۶۷

اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان، با این حرکت حمایتی پیشقدم برای دستگاههای اجرایی دیگر در استان شده است.

کارگردان نمایش شاد وموزیکال خرگوشهای بازیگوش در زنجان، گفت: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان، با این حرکت حمایتی پیشقدم برای دستگاههای اجرایی دیگر در استان شده است.

به گزارش ایلنا از زنجان، شامگاه چهارشنبه(۳۰بهمن) تعدادی از ایتام و کودکان بی‌سرپرست به همت اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان زنجان، به تماشای نمایش شاد وموزیکال خرگوشهای بازیگوش به کارگردانی ساسان قجر رفتند.

کارگردان نمایش خرگوشهای بازیگوش با بیان اینکه ما در اجراهای خود معمولا از حمایت‌ها ومساعدت عده‌ای افراد خیر و انساندوست برای تماشای نمایش برای افراد کم توان جسمی، ذهنی و ایتام مساعدت ویاری می‌شویم تصریح کرد: در اجرای نمایش شاد وموزیکال شنگول ومنگول ما به همت شرکت روی انگوران برای این قشر از افراد جامعه شاهد حمایت و مساعدت مدیر عامل این مجموعه بودیم.

وی همچنین مساعدت این افراد را در جامعه برای اقشار آسیب پذیر جامعه که نیازمند شادی و نشاط هستند مهم ارزیابی کرد و گفت: در اجرای نمایش شاد موزیکال شنگول ومنگول ما شاهد تماشای ۳۰۰نفری از این مجموعه افراد بودیم.

قجر در ادامه با اشاره به اقدام اداره کل ارشاد اسلامی استان زنجان، در این زمینه خاطر نشان شد: مدیران ومسئولین با این اقدامات حمایتی دست مجریان و دست اندرکاران هنرمند فرهنگی و هنری و همچنین اقشار ویژه در جامعه را می‌گیرند.

این فعال حوزه فرهنگی و هنری در زنجان، با اشاره به وجود لذت در اجرای این قبیل کار‌ها برای این قشر از جامعه یادآور شد: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان، با این حرکت حمایتی پیشقدم برای دستگاههای اجرایی دیگر شده است.

قجر در بخشی از سخنان خود حرکت این اداره را در این زمینه بسیار حائز اهمیت برشمرد و افزود: امیدوارم شاهد اقدامات دیگر مسئولین نیز در این راستا در استان باشیم که با این اقدام هم به اقشار خاص در جامعه و هم به هنرمندان کمک می‌کنند.

وی در پایان این اقدامات را زمینه ساز تامین بخشی از هزینه‌ها اجرایی فرهنگی وهنری عنوان کرد و گفت: لذت هنر در بخشش آن است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز