خبرگزاری کار ایران

مدیرکل بنیاد مسکن استان زنجان :

۲۴۰ روستای استان نیازمند بازنگری طرح هادی است

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۷۴۸۶

مدیرکل بنیاد مسکن استان زنجان، از بازنگری طرح هادی ۱۲۶ روستا با اعتبار ۱۲۰ میلیارد ریال در طول یک سال گذشته خبر داد و گفت: ۲۴۰ روستای استان نیازمند بازنگری طرح هادی است.

به گزارش ایلنا از زنجان، از زنجان، رضا خواجه‌ای، مدیرکل بنیاد مسکن  استان زنجان، در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در طول یک سال گذشته  طرح هادی ۱۲۶  با هدف فراهم‌کردن زمینه توسعه، رفع محرومیت و شتاب‌بخشی به بهسازی این سکونتگاه‌ها بازنگری شده است، اظهار داشت: برای بازنگری طرح هادی این روستاها ۱۲۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن  استان زنجان ادامه داد: بازنگری طرح هادی یک مطالبه ملی است و در بیشتر روستاها  این خواسته بر اساس نیاز و در برخی مواقع الحاق اراضی افراد به محدوده بافت برای انجام ساخت و ساز انجام می شود .

وی با بیان اینکه، طرح های هادی روستایی با هدف صیانت از اراضی ملی و با تعیین محدوده و حریم روستاها، کاهش آسیب پذیری ناشی از سوانح طبیعی، گسترش اقدامات مشارکت جویی روستاییان و شناسایی ظرفیت روستاها، بهبود زیرساخت های اقتصادی و اجتماعی اجرا می شود، گفت : بازنگری طرح هادی روستایی نقش به سزایی در توسعه جوامع دارد.

مدیرکل بنیاد مسکن استان زنجان یادآور شد: تعداد روستاهای نیازمند تهیه طرح بازنگری ۲۴۰ روستا می باشد که برای اجرا ۲۵ میلیارد تومان اعتبار نیاز است که در صورت تامین اعتبارات، بنیاد مسکن استان آمادگی لازم را برای تهیه، اجرا و بازنگری طرح هادی تمامی روستاهای استان را دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز