خبرگزاری کار ایران

رویداد توانمند سازی همنا در زنجان برگزار می شود

کد خبر : ۱۳۰۳۴۲۱

معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان، گفت: رویداد توانمندسازی همنا ویژه تشکل ها و سمن های جوانان و در راستای شبکه سازی فعالیت های سازمان های مردم نهاد در زنجان برگزار می شود.

به گزارش ایلنا از زنجان، هادی شهبازی، معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان، در جمع خبرنگاران  از برگزاری رویداد توانمند سازی همنا ویژه تشکل ها و سمن های جوانان در زنجان خبر داد و افزود: این رویداد روز پنجشنبه 10 آذر ماه و در محل دارالقرآن الکریم  زنجان برگزار می شود.

معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان با بیان اینکه برنامه های همنا(هم افزایی، مشارکت نهادمند اجتماعی) شامل کلمات گفت و شنود سمن ها با مدیران ستادی، ارائه برنامه ها و حمایت ها در حوزه مشارکت ها و پنل ها و سرفصل ها ی آموزشی می باشد تصریح کرد: این برنامه ها  با موضوع مشارکت نهادمند اجتماعی جوانان، قوانین و مقررات در حوزه سمن های جوانان و روش های جذب منابع مالی و گزارش نویسی برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه همنا در راستای شبکه سازی فعالیت های سازمان های مردم نهاد و با حضور دبیران سازمان های مردم نهاد جوانان استان از ادارات ورزش و جوانان، استانداری، فرمانداری ها، بهزیستی و فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می شود از حمایت وزارت ورزش و جوانان از کلیه سمن های جوانانی که حتی زیر مجموعه وزارت نیستند خبر داد و افزود: در پایان این برنامه گواهی معتبر به شرکت کنندگان اعطا خواهد شد. 

معاون امور جوانان، گفت: مدیر کل مشارکت های اجتماعی وزارت ورزش و جوانان و استاندار زنجان مهمانان ویژه همنا خواهند بود و این رویداد مهم با حضور اساتید کشوری برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز