خبرگزاری کار ایران

معاون دانشگاه پیام نور استان زنجان خبرداد:

رقابت ۱۲۰۰ داوطلب زنجانی در آزمون ارشد پیام نور

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۵۹۷

آزمون فراگیر کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور استان زنجان همزمان با سراسر کشور جمعه ۲۹ آذر با شرکت ۱۲۰۰ داوطلب برگزار می‌شود.

زنجان _ ایلنا: معاون دانشگاه پیام نور استان زنجان گفت: متقاضیان تحصیل در این دانشگاه دریافت کارت ورود به جلسه خود را به روز آخر و به ساعات پایانی محول نکرده و هرچه سریع‌تر نسبت به پرینت آن اقدام کنند.

به گزارش ایلنا ا زنجان، سید سعید صفوی، معاون دانشگاه پیام نور استان زنجان، امروز یکشنبه در جلسه توجیهی آزمون فراگیر کار‌شناسی ارشد این دانشگاه با اعلام این خبر گفت: در دوره سیزدهم آزمون فراگیر کار‌شناسی ارشد پیام نور که همزمان با ۱۰۹ هزار شرکت کننده از ۳۰ استان کشور برگزار می‌شود قریب به هزار و ۲۰۰ داوطلب از استان زنجان در رشته‌های شیمی، ریاضی، زمین‌شناسی و ادبیات فارسی در دو مرکز زنجان و ابهر به رقابت می‌پردازند.

صفوی افزود: شرکت کنندگان در این آزمون می‌توانند در ۲۷ و ۲۸ آذرماه با مراجعه به پایگاه اینترنتی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www. sanjesh. org نسبت به تهیه پرینت کارت ورود به جلسه و راهنمای شرکت در آزمون اقدام کنند.

وی به شرکت کنندگان در این آزمون توصیه و گفت: متقاضیان تحصیل در این دانشگاه دریافت کارت ورود به جلسه خود را به روز آخر و به ساعات پایانی محول نکرده و هرچه سریع‌تر نسبت به پرینت آن اقدام کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز