خبرگزاری کار ایران

مدیر تربیت بدنی دانشگاه پیام نور استان زنجان خبر داد:

راه یابی تیم بدمینتون به فینال المپیاد دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور

asdasd
کد خبر : ۱۹۸۱۶۶

مدیر تربیت بدنی دانشگاه پیام نور استان زنجان از راه‌یابی تیم بدمینتون پسران پیام نور استان زنجان به فینال دوازدهمین دوره المپیاد فرهنگی ورزشی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور خبر داد.

مدیر تربیت بدنی دانشگاه پیام نور استان زنجان، گفت: با توجه به قبول شکست تیم دانشگاه آمل مقابل بدمینتون بازان زنجانی قهرمانی در این مسابقات برای تیم استان زنجان به عنوان نماینده دانشگاه پیام نور کشور دور از انتظار نیست.

به گزارش ایلنا از زنجان، ابوالفضل شاهمرادی با بیان این مطلب اظهار داشت: تیم بدمینتون پیام نور استان زنجان در این رقابت‌ها با غلبه بر حریفان خود از دانشگاه‌های تهران، دانشگاه آمل، امیرکبیر، نماینده دانشگاه غیر انتفاعی و دانشگاه شاهرود به این مرحله راه یافت.

سرپرست تیم استان زنجان در دوازدهمین دوره المپیاد فرهنگی ورزشی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور با اشاره به اینکه این تیم در بازی فینال به دیدار تیم دانشگاه آمل خواهد رفت، ابراز امیدواری کرد: با توجه به قبول شکست تیم دانشگاه آمل مقابل بدمینتون بازان زنجانی قهرمانی در این مسابقات برای تیم استان زنجان به عنوان نماینده دانشگاه پیام نور کشور دور از انتظار نیست.

وی با اشاره به اینکه این نخستین بار است که دانشگاه پیام نور استان زنجان در این رقابت‌ها حضور دارد، ادامه داد: کسب سهمیه این مسابقات با توجه به قهرمانی تیم بدمینتون استان زنجان در مسابقات قهرمانی تک رشته‌ای پیام نور کشور و ششمین المپیاد فرهنگی دانشگاه‌های پیام نور کشور حاصل شده بود.

مدیر تربیت بدنی دانشگاه پیام نور استان زنجان با اشاره به زمان برگزاری مسابقه فینال این رقابت‌ها یادآور شد: دیدار فینال این مسابقات صبح فردا به میزبانی دانشگاه شهید بهشتی تهران برگزار می‌شود.

شاهمرادی همچنین از انتخاب مربی تیم دانشگاه پیام نور استان زنجان به عنوان عضو کمیته فنی این رقابت‌ها خبر داد و خاطرنشان کرد: تیم استان زنجان در این رقابت‌ها با ترکیب آقایان: امیررضا سلیمانی، امیرعماد بهروش، احسان آهنگ، رضا خسرونیا، مهرداد حریری، سیاوش افشاری راد و به مربی‌گری آقای سید شهرام عربی زنجانی و به سرپرستی ابوالفضل شاهمرادی به دیدار حریفان رفته است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز